• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen uitgaande e-mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peterdevries
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Peterdevries

Van alles geprobeerd,maar uitgaande e-mail wil niet meer lukken .

Ik krijg de volgende foutmelding ,

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'smtp.quicknet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10054, Foutnummer: 0x800CCC0E

Instelling op de computer door gelopen met de helpdesk dus die staan goed , modem ge-reset .... ik weet het niet meer .

Vrgr, Peter
 
Peterdevries zei:
Van alles geprobeerd,maar uitgaande e-mail wil niet meer lukken .

Ik krijg de volgende foutmelding ,

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'smtp.quicknet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10054, Foutnummer: 0x800CCC0E

Instelling op de computer door gelopen met de helpdesk dus die staan goed , modem ge-reset .... ik weet het niet meer .

Vrgr, Peter

Meestal ontstaan dit soort problemen doordat je computer geen verbinding kan krijgen met de mailserver omdat een firewall of virus-scanner gewijzigd is en niet alles is goedgegaan.

Heb je recent iets gewijzigd aan je virus-scanner of firewall ?

Soms kun je de firewall even uitzetten en weer aan, of je kunt even proberen om in je email-programma een nieuwe account aan te maken en de oude later weg te gooien. Als het goed is pakt je virusscanner die dan weer op en kun je vermoedelijk wel weer mailen.

Misschien kun je wat meer info geven zoals boven gevraagd dan kunnen we je nog wat tips geven om uit te proberen mocht dit niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan