• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen tv-sginaal (zowel analoog als digi)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Boneless
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boneless

Zojuist alle signaal weggevallen van tv, zowel analoog als digitaal, alle zenders. Internet en telefonie doen het nog wel, iemand wakker die enig idee heeft wat er aan de hand is?

Julianadorp, 1788.
 
Ook in Den Helder is alles weggevallen in 1781 gebied, er staat helaas niets op de Ziggo site over een storing
 
in Nieuwegein is ook al het TV signaal weg. Internet en bellen werken wel inderdaad.
 
Hier ook in Den Helder (1784), dacht eerst dat het aan mijn nieuwe cisco 8584 lag, dus mijn CI+ maar weer er in gepropt, maar werkt ook niet.
 
Re:

Analoog mis ik alleen Ned 1 t/m 3 de rest doet het. Digitaal algeheel afwezig: code E37.

Postcode 4102 Culemborg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan