Vraagje,
Ben al een week verhuisd naar een nieuwbouwhuis in een een oude buurt en heb dit allemaal netjes gemeld aan UPC/Chello. In het systeem van de helpdesk is alles bekend, er ligt al een UPC kabel in de woning. Het blijkt echter vooralsnog niet mogelijk mij ( lees: alle nieuwbouwhuizen in de straat) aan te sluiten.
Het blijkt te hangen op de afdeling "adreswijziging oid" .
Heeft iemand een tip hoe ik iemand van de afdeling kan bereiken (helpdesk kan aleen emais sturen!??) om iets meer druk (wacht al 31 dagen) te kunnen genereren.
Ben al een week verhuisd naar een nieuwbouwhuis in een een oude buurt en heb dit allemaal netjes gemeld aan UPC/Chello. In het systeem van de helpdesk is alles bekend, er ligt al een UPC kabel in de woning. Het blijkt echter vooralsnog niet mogelijk mij ( lees: alle nieuwbouwhuizen in de straat) aan te sluiten.
Het blijkt te hangen op de afdeling "adreswijziging oid" .
Heeft iemand een tip hoe ik iemand van de afdeling kan bereiken (helpdesk kan aleen emais sturen!??) om iets meer druk (wacht al 31 dagen) te kunnen genereren.