T
tapie
Vandaag tot me verassing geen upc digitaal meer. HD gebeld die gaf aan dat me modem eruit was gegooid omdat ik horizon heb. Er zou pas de 26e een monteur komen om het aan te sluiten. Heb nu alles zelf moeten doen. En het werkt weer.
Wel bi9zaar zonder aankondiging eruit gegooid te worden.
Wel bi9zaar zonder aankondiging eruit gegooid te worden.