• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen tv en internet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tapie
  • Startdatum Startdatum
T

tapie

Vandaag tot me verassing geen upc digitaal meer. HD gebeld die gaf aan dat me modem eruit was gegooid omdat ik horizon heb. Er zou pas de 26e een monteur komen om het aan te sluiten. Heb nu alles zelf moeten doen. En het werkt weer.
Wel bi9zaar zonder aankondiging eruit gegooid te worden.
 
Moet niet gekker worden nu krijg ik een mail dat ik een nieuwe Horizonbox krijg. Wil ik niet. Gebeld met HD maar kan niet anders als ontvangen en installeren de oude Horizon wordt automatisch afgesloten.
 
Terug
Bovenaan