• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen toegang tot factuur online

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eikie
  • Startdatum Startdatum
E

eikie

De titel dekt de lading prima, ik kan dus mijn online facturen niet bekijken. Heb me via mijn upc aangemeld (tientallen keren over de afgelopen twee maanden), heb een activatiecode gekregen en ingevoerd en heb inmiddels al 3 keer meer dan 20 minuten met de helpdesk aan de lijn gehangen (á tig cent per minuut), maar helaas, nog steeds staat op mijn upc het vakje "factuur online" grijs en als niet geactiveerd.

De helpdesk verbindt me steeds door met andere afdelingen, maar ook dat bood geen soelaas.

Resultaat is dat ik mijn rekeningen wel betaal, maar niet kan inzien, iets wat me bij upc geen geruststellende gedachtes oplevert..

Iemand enig idee wat hier nu aan te doen, aangezien de helpdesk, mijn eerste punt van contact, het blijkbaar niet in orde krijgt? (eerste contact is al wat weken geleden)
 
Beowulf zei:
Deze medewerkers zijn in diepe slaap gegaan....... :-X
Dat zou ik niet zeggen. 1 berichtje naar, in dit geval Ryan-upc, en hij sprong erop als ware hij een uitgehongerde leeuw met een frisse gazelle in het vizier...

Uiteraard kon hij het persoonlijk niet oplossen (zeker niet verwacht, daar hebben ze een technische afdeling voor), maar hij heeft wel beloofd dit door te spelen en me op de hoogte te houden als er verandering is...

Dus bij deze geen onvertogen woord...
 
Nou, hier is het (ook) nog niet opgelost. Ik kom niet eens aan inloggen toe.
Is voorgelegd aan een van de webcare-leden. Ik wacht ook maar af.

Ko
 

Bijlagen

  • nologin-mijnupc-snapshot1.png
    nologin-mijnupc-snapshot1.png
    38,5 KB · Weergaven: 24
Ik had een vergelijkbaar probleem, zie https://ziggoforum.nl/topics/31330/

Ik vond het ook maar een vage bedoeling, dat Mijn Factuur (en Mijn Verbruik) onderdeel bleef maar grijs en niet actief, hoe vaak ik me ook aanmeldde voor toegang. En een activeringscode heb ik sowieso helemaal nooit gezien.

Uiteindelijk heeft Ryan er naar gekeken en toen was het opgelost. Of dat te maken heeft met iets dat Ryan of één van z'n collega's heeft aangepast, is me overigens niet duidelijk. Misschien was ik wel gewoon ongeduldig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ko zei:
Nou, hier is het (ook) nog niet opgelost. Ik kom niet eens aan inloggen toe.
Is voorgelegd aan een van de webcare-leden. Ik wacht ook maar af.

Ko

Ik heb wat testjes gedaan m.b.t. de toegang tot "Mijn UPC" - en daarmee ook tot "Factuur online".
Met Firefox in Linux: meestal geen toegang, enkele keer lukt het wel. Alleen pag. 1 van de factuur wordt geprint
Met Firefox in XP: meestal geen toegang, enkele keer wel. Alleen pag.1 van de factuur wordt geprint.
Met IE in XP: direct toegang. Alle pagina's van factuur worden geprint.

...enfin; met een omweg (via Windows + IE op de PC van mijn vrouw) kan ik mijn facturen inzien en printen.....

Mijn conclusie:
UPC richt webfunkties als "Factuur online" uitsluitend in voor Windows en IE (TV Live ook trouwens).
En zoals bekend is IE niet erg "W3C Standards compliant":
..We all know that Internet Explorer currently lag a bit behind the other browsers in standards compliance. Indeed they are last of the big ones to pass Acid2 and they fail Acid3 more than any other browser..
.

Zou UPC niet weten dat FireFox in Europa al veel meer gebruikt wordt (in Windows en Linux) dan IE ?

Ko
 
Terug
Bovenaan