• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen toegang tot email

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Skuitje

Geaachte heer mevrouw van Ziggo,
Ik probeer al enige weken via verschillende kanalen, viadit forum, via klantenservicetelefonisch, via forum, toegang te verkrijgen van mijn mail.

ik heb inmiddels 2 maanden ziggo (nieuwe klant) en heb geen toegang tot email. De installateur heeft alles geinstalleerd. Alles werkt. Alleen ik zou niet weten hoe ik in de mail kom van ziggo. Ik heb een ziggo emailadres, althans dat zie ik in "mijn ziggo". Ik heb zelf nooit een email aangemaakt. Ik heb van de klantenservice begrepen dat je je email de login is van Ziggomail. Zoals hierboven aangegeven, ik heb nooit een email aangemaakt en registreren binnen mijn ziggo kon ook niet omdat onder mijn klantennummer al geregistreerd stonden. Het is mij een raadsel wat het wachtwoord is.

Klantenservice vertelde mij 5 dagen geleden dat ik 48 uur moest wachten en dat email + wachtwoord dan zichtbaar zou moeten zijn. Ik zie alleen mijn ziggo account/email voor wachtwoordherstel. Er is helemaal niks veranderd.

Wil ik "ziggo mail" wachtwoord herstellen kom ik doodleuk in mijn ziggo terug.

Dus klantenservice weer bellen. Wachttijd 2 minuten (gelukkig), vervolgens 30 minuten gewacht en wordt je er doorleuk uitgeflikkerd...

Ik heb ook een PB naar Jelle gestuurd maar geen bericht van hem terug.

Ik ben einde raad!!
 
Er zijn hier geen mevrouwen en meneren van Ziggo , dit is een gebruikersforum. Via Twitter kun je je probleem voorleggen aan @ZiggoWebcare ! Je kunt ook dit ook proberen via https://community.ziggo.nl/
 
Ik probeer het daar even. Bedankt voor het attenderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan