• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen televisie in alles in 1 pakket

  • Onderwerp starter burgemeester
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

burgemeester

Onlangs een abonnement afgesloten bij Ziggo. Wij kozen het alles in 1 pakket met de samsung tablet.. nu heb ik hier nog een decoder staan (humax) ooit los gekocht.
Nu krijg ik het pakket in huis en daar zit geen kaart bij voor de digitale televisie....????
Ik dacht dat we ook gewoon digitale televisie zouden krijgen als je alles in 1 neemt.
Schijnbaar is het zo dat als je geen decoder meebesteld je dus ook geen kaart krijgt.

Beetje raar Ziggo!!! niet zo'n best begin. Had mij dat tijdens het bestellen iig gewoon verteld dan was het nog een eerlijk verhaal geweest, nu moet ik nog zo'n kaart kopen.
:no::no::no::censored:
 
De kaart wordt geleverd bij de digitale ontvanger/recorder en niet bij het pakket in zijn algemeenheid. Had je bij het alles in 1 pakket een digitale ontvanger/recorder besteld, dan had je ook een kaart ontvangen. Zoals ik het uit je verhaal opmaak, heb je tijdens het bestellen dus ook niet gevraagd of Ziggo bij het pakket standaard een kaart levert. Digitale televisie is gewoon onderdeel van het pakket. Van digitale televisie kun je echter alleen gebruik maken in combinatie met een digitale ontvanger/recorder of CI+module. Daar jij geen van beide besteld hebt, levert Ziggo dus ook geen kaart. Ziggo kan immers niet weten dat jij reeds in het bezit bent van een ontvanger als jij hun dat niet verteld hebt. Dus zo'n oneerlijk en onlogisch verhaal is het niet van de kant van Ziggo. Zoals reeds eerder gezegd, kaart hoort bij ontvanger en niet bij pakket algemeen. Zonder ontvanger heb je immers niks aan de kaart.
 
Wat een flauwekul, ziggo kan toch gewoon melden dat je die extra moet bijbestellen.
 
nu heb ik hier nog een decoder staan (humax) ooit los gekocht.

Als je die ooit dus gebruikt hebt, zat daar ook een smartcard bij, die kun je via de klantenservice dan weer laten activeren zodat je geen extra kaartje hoeft te kopen.

Wat een flauwekul, ziggo kan toch gewoon melden dat je die extra moet bijbestellen.

Dat doen ze toch ?
Als ik op de ziggo website die vraag stel krijg ik het volgende antwoord van "Tess" :

Uw vraag: Wat heb ik nodig om digitale tv te kijken?

Digitale televisie zit standaard bij uw tv-abonnement. U betaalt bij Ziggo geen extra abonnementskosten voor digitale televisie. Voor digitale televisie heeft u nodig:

- een televisietoestel met een SCART- of HDMI-aansluiting
- een voor Ziggo geschikte digitale ontvanger
- een Ziggo-smartcard voor in de ontvanger

Bestelt u een digitale ontvanger bij uw tv-abonnement dan zit daar een smartcard bij. Kijk voor meer informatie op de productpagina.
 
Wat een flauwekul, ziggo kan toch gewoon melden dat je die extra moet bijbestellen.

Als je inmiddels in het bezit bent van een digitale ontvanger/recorder, en je hebt hier nog geen kaart bij, dan kun je er tijdens het bestelproces toch ook gewoon naar vragen. Kleine moeite lijkt mij. En omdat de kaart niet bij het pakket hoort maar bij de ontvanger/recorder zal ook niet elke Ziggomedewerker tijdens het bestelproces vragen of je misschien toch een kaart hebben wil. De Ziggomedewerker weet namelijk niet dat je al een ontvanger/recorder hebt. Dus zelf even informeren lijkt me in dit geval niet misplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan