J
Jean
Ik krijg teletekst niet aan de praat als ik op de HD kanalen van Ned1, 2 en 3 zit.
Op de normale kanalen wel. Waarom zou dat zo zijn ?
Op de normale kanalen wel. Waarom zou dat zo zijn ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jean zei:Ik krijg teletekst niet aan de praat als ik op de HD kanalen van Ned1, 2 en 3 zit.
Op de normale kanalen wel. Waarom zou dat zo zijn ?
Ondertiteling werkt op ned 1,2,3 HD toch gewoon via de ondertitelings functie van de UPC box? Bij mij althans wel...jort38 zei:Helaas heb ik dat ook. Ik gebruik altijd ondertiteling voor doven en slechthorenden en dat gaat dus niet met de HD kanalen. Ik kijk dus SD..
jasjenl zei:Ondertiteling werkt op ned 1,2,3 HD toch gewoon via de ondertitelings functie van de UPC box? Bij mij althans wel...
ESM zei:Je zou toch mogen verwachten dat UPC een soort kwaliteitscontrole team heeft?!
willem bytes zei:Ja die hebben ze ,1x per jaar kijken ze de boel na!