• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen teletekst op ned1,2,3 HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

Ik krijg teletekst niet aan de praat als ik op de HD kanalen van Ned1, 2 en 3 zit.
Op de normale kanalen wel. Waarom zou dat zo zijn ?
 
Jean zei:
Ik krijg teletekst niet aan de praat als ik op de HD kanalen van Ned1, 2 en 3 zit.
Op de normale kanalen wel. Waarom zou dat zo zijn ?

Helaas heb ik dat ook. Ik gebruik altijd ondertiteling voor doven en slechthorenden en dat gaat dus niet met de HD kanalen. Ik kijk dus SD..
 
jort38 zei:
Helaas heb ik dat ook. Ik gebruik altijd ondertiteling voor doven en slechthorenden en dat gaat dus niet met de HD kanalen. Ik kijk dus SD..
Ondertiteling werkt op ned 1,2,3 HD toch gewoon via de ondertitelings functie van de UPC box? Bij mij althans wel...
 
Op het Ziggo netwerk heeft iedereen die met de ingebouwde digitale HD tuner kijkt van zijn televisie en dus de teletekstdecoder gebruikt van de televisie, gewoon teletekst op de HD kanalen van de publieke omroep.

Bij familie die op Caiway zit, idemdito.

Allemaal erg lastig zo met die losse boxen he?
 
jasjenl zei:
Ondertiteling werkt op ned 1,2,3 HD toch gewoon via de ondertitelings functie van de UPC box? Bij mij althans wel...

Live wel, als ik heb opgenomen op de HD recorder niet of niet toen ik het aan het proberen was....
 
Ik had gisteren geen teletekst bij Ned 1 HD, wel bij Ned 2 en 3 HD. Zal straks eens kijken hoe het vandaag is.
 
Ik heb dit een dag of 3 geleden al eens in een andere thread gemeld. Ned1 HD heeft geen teletekst meer. 2 en 3 HD wel. Ned1 HD heeft wel de SH ondertiteling. En dit is op dit moment nog steeds zo.

Waarschijnlijk is dit bij UPC niet bekend.
 
Je zou toch mogen verwachten dat UPC een soort kwaliteitscontrole team heeft?!
 
Terug
Bovenaan