L
lexos
sinds vandaag kan ik op geen enkelle zender teletekst ontvangen
(aleen dtv) hebben meer mensen daar last van? of licht het aan mijn decoder(panasonic) :roll:
(aleen dtv) hebben meer mensen daar last van? of licht het aan mijn decoder(panasonic) :roll:
