• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen teletekst meer op dtv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lexos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lexos

sinds vandaag kan ik op geen enkelle zender teletekst ontvangen
(aleen dtv) hebben meer mensen daar last van? of licht het aan mijn decoder(panasonic) :roll:
 
lexos zei:
sinds vandaag kan ik op geen enkelle zender teletekst ontvangen
(aleen dtv) hebben meer mensen daar last van? of licht het aan mijn decoder(panasonic) :roll:
werkt weer naar lange reset :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan