• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen telefoonlijn meer sinds 12 uur vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henkie85

Sinds vanmiddag 12 uur heb ik geen telefoonlijn meer, heb daarvoor nog een belletje van iemand gehad en dat gesprek verliep zonder problemen. Hoe kun je nu Ziggo bereiken als je geen telefoonlijn meer hebt, ik kan nergens een email adres vinden om mijn probleem daar neer te leggen. Resetten modem helpt niet en na enkele uren op de website van Ziggo zoeken ben ik het zat..

Wie heeft email adres voor me om storing door te kunnen geven?
 
Probeer het op je GSM, of stuur één van de webcare medewerkers hier op het forum een persoonlijk bericht.
 
Ziggo vaste telefoon buiten dienst

Hier op postcode 6432GZ al de hele middag geen telefoon signaal. We kunnen niet bellen of gebeld worden.
 
Code:
Hier op postcode 6432GZ al de hele middag geen telefoon signaal.
Klopt er is een storing.

Signaalstoring bij Ziggo

Door een storing kan het zijn dat Internet en Telefonie niet functioneren.

U kunt dit zelf verhelpen door uw modem opnieuw te starten door deze van de spanningsbron te halen en na 30 seconden weer op de spanningsbron aan te sluiten.
 
TS komt uit Maastricht, zomaar paar postcode's geprobeerd met als uitkomst:

Signaalstoring bij Ziggo

Door een storing kan het zijn dat Internet en Telefonie niet functioneren.

U kunt dit zelf verhelpen door uw modem opnieuw te starten door deze van de spanningsbron te halen en na 30 seconden weer op de spanningsbron aan te sluiten.

Status: onopgelost
Start:
23 september, 13.13 uur
Verwacht einde: nog niet beschikbaar
 
Had gezocht met de postcode van zapty postcode 6432 GZ die ook in Limburg woont net als TS.
Lijkt me geen lokale storing.
 
Had ik vorige week ook. 's Ochtends/'s middags alles ok. Bel dat ik onderweg ben naar huis, bezettoon. Thuis op modem knipperend telefoonlichtje, resetten, gsm equivalent van 1200 gebeld, 's ochtends weer alles ok. Nu ook nog :censored:.

Maar je krijgt wel een mailtje om mee te doen aan een "klanttevredenheidsonderzoek wegens contact met de helpdesk". De medewerker wist dus niet dat het al lang op de website van de regionale zender stond. En teruggebeld wordt ik helaas ook niet. :no:
 
Vanochtend is alles weer in orde. Bedankt voor de hulp beste mensen, had zelf ook al gezocht op storingen etc maar kon geen lokale storing vinden en het resetten van de modem door deze van de spanningsbron te halen hielp ook niet, ook niet na 5 minuten zonder spanning. Desondanks kon ik niet bellen of gebeld worden.
Gelukkig is er dan nog een mobieltje voor noodgevallen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan