Bij deze wil ik mede nu , eindelijk dat mijn probleem op gelost wordt, ik wordt de hele maand al voor de gek gehouden , en maar zeggen er is spoed bij, maar nog geen telefoon, heel erg door dat een vriend op gran canaria is overleden , hebben ze mij niet kunnen bereiken, wat ik zeer betreur, en gevolgen heeft, ik ben het spuugzat, en dan nog de mobielekosten erbij, hopelijk dat ik nog voor de kerst telefoon heb, ha de groen