A
adeboer
al drie keer deze week geen telefoon verbinding postcode 1104 amsterdam zuidoost. de storingen duren tot nu toe maar een uurtje kan niet bellen of gebeld worden.
gisteren avond maar eens bobiel gebeld naar upc een kwartier lang in de wacht dan tehoren krijgen dat het een bekende storing is word aan gewerkt.
mijn vraag is waarom maakt men dit niet bekend via chello.com spaart een hoop ergenis en kosten voor het mobile bellen
gr ton de boer
gisteren avond maar eens bobiel gebeld naar upc een kwartier lang in de wacht dan tehoren krijgen dat het een bekende storing is word aan gewerkt.
mijn vraag is waarom maakt men dit niet bekend via chello.com spaart een hoop ergenis en kosten voor het mobile bellen
gr ton de boer