D
DannyvanElsbergen
Sinds vandaag kan ik niet niet bellen via vaste lijn van Ziggo. Ik krijg geen kiestoon te horen enkel wat ruis.
Ik heb de kabels nagekeken en ook even een andere telefoon geprobeerd maar niets helpt. De modem resetten heeft ook niets geholpen.
Graag hulp.
m.v.g. Danny van Elsbergen
Ik heb de kabels nagekeken en ook even een andere telefoon geprobeerd maar niets helpt. De modem resetten heeft ook niets geholpen.
Graag hulp.
m.v.g. Danny van Elsbergen
