• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen telefoon signaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DannyvanElsbergen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DannyvanElsbergen

Sinds vandaag kan ik niet niet bellen via vaste lijn van Ziggo. Ik krijg geen kiestoon te horen enkel wat ruis.
Ik heb de kabels nagekeken en ook even een andere telefoon geprobeerd maar niets helpt. De modem resetten heeft ook niets geholpen.
Graag hulp.

m.v.g. Danny van Elsbergen
 
Als je eens inlog bij "Mijn Ziggo" en naar producten gaat, staat daar bij Telefonie wel je telefoonnummer weergegeven.
Staat die er wel staat, dan is het mogelijk dat bij Ziggo ergens toch een fout is betreffende telefoon signaal/aansluiting.
 
vandaag de monteur van ziggo hier bij mij thuis geweest, probleem opgelost, modem was aan vervanging toe. de telefoon was wel mijn schuld blijkbaar haha, kabeltje verkeerd.

In elk geval bedankt voor de hulp die ik hier kreeg op dit forum.
mvg Danny
 
Jij kan nu tenminste bellen en een nieuwe modems zelfs. En een kabeltje verkeerd, kan iedereen gebeuren. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan