Ik heb het alles in 1 pakket van Ziggo.
Gisteren is door een monteur bij mij een (defecte) Ubee modem vervangen door een Cisco modem. Nog voordat ik alles kon testen of alles werkte, was de monteur alweer vertrokken. De telefoon is rechtstreeks aangesloten op de cisco modem. De LED van tel 1 blijft constant knipperen.
Ik vind het eigenlijk zeer kwalijk dat de monteur na vervanging meteen weer is vertrokken zonder te testen of alles weer werkte. Ik heb geen zin om weer met mijn mobiele telefoon extra kosten te maken voor het bellen naar de Helpdesk.
Graag zou ik hulp willen van iemand van het Ziggo webcare team, om te testen of het telefoniesignaal wel goed is geactiveerd of het aan de modem ligt.
- Voordat de Ubee modem kapot ging, werkte de telefoon prima.
- Ik heb al meerdere malen de stroom van de modem afgehaald en een minuut gewacht voordat ik de stroom er opnieuw op heb gedaan. Het LED-lampje van Tel 1 blijft knipperen.
- De telefoon is (rechtstreeks) aangesloten op de tel 1 poort.
- Voordat de monteur de modem heeft vervangen, heeft hij het signaal in mijn huis gemeten. Deze was prima in orde.
- Voor zover relevant zijn dit mijn signaalwaarden:
Downstream
Channel 1: 1.4 dBmV 41.6 dB
Channel 2: 1.7 dBmV 41.5 dB
Channel 3: 1.1 dBmV 40.9 dB
Channel 4: 1.1 dBmV 41.4 dB
Channel 5: 1.8 dBmV 41.1 dB
Channel 6: 2.3 dBmV 41.2 dB
Channel 7: 2.8 dBmV 41.8 dB
Channel 8: 2.8 dBmV 41.4 dB
Gisteren is door een monteur bij mij een (defecte) Ubee modem vervangen door een Cisco modem. Nog voordat ik alles kon testen of alles werkte, was de monteur alweer vertrokken. De telefoon is rechtstreeks aangesloten op de cisco modem. De LED van tel 1 blijft constant knipperen.
Ik vind het eigenlijk zeer kwalijk dat de monteur na vervanging meteen weer is vertrokken zonder te testen of alles weer werkte. Ik heb geen zin om weer met mijn mobiele telefoon extra kosten te maken voor het bellen naar de Helpdesk.
Graag zou ik hulp willen van iemand van het Ziggo webcare team, om te testen of het telefoniesignaal wel goed is geactiveerd of het aan de modem ligt.
- Voordat de Ubee modem kapot ging, werkte de telefoon prima.
- Ik heb al meerdere malen de stroom van de modem afgehaald en een minuut gewacht voordat ik de stroom er opnieuw op heb gedaan. Het LED-lampje van Tel 1 blijft knipperen.
- De telefoon is (rechtstreeks) aangesloten op de tel 1 poort.
- Voordat de monteur de modem heeft vervangen, heeft hij het signaal in mijn huis gemeten. Deze was prima in orde.
- Voor zover relevant zijn dit mijn signaalwaarden:
Downstream
Channel 1: 1.4 dBmV 41.6 dB
Channel 2: 1.7 dBmV 41.5 dB
Channel 3: 1.1 dBmV 40.9 dB
Channel 4: 1.1 dBmV 41.4 dB
Channel 5: 1.8 dBmV 41.1 dB
Channel 6: 2.3 dBmV 41.2 dB
Channel 7: 2.8 dBmV 41.8 dB
Channel 8: 2.8 dBmV 41.4 dB