N
noah
Op zaterdag 28 maart Ziggo gebeld (per gsm) omdat we voor bellers niet te verstaan zijn. Servicemedewerker constateerde zelf dat er met onze lijn niet meer gebeld kon worden. Op zich een prettig gesprek waarin werd vastgesteld dat het niet aan het toestel lag (hadden we al gewisseld), niet aan het modem (hebben we even gereset) waarna hij het vermoeden uitsprak dat de fout ws ergens buiten lag (gelet op de responsetijd of zo).
Op zondag 5 april nog eens contact met Ziggo gezocht. De melding bleek nog niet door de technische afdeling in behandeling genomen te zijn. Maar dit zou nu echt met spoed gebeuren
Op donderdag 9 april nog maar eens met Ziggo gebeld. Nadat de medewerker mij even trachtte af te schepen met de mededeling dat alles was afgehandeld gaf hij eerlijk toe dat de melding nog niet in behandeling genomen was. Hij durfde geen datum te noemen wanneer dit zou gaan gebeuren en er was niemand om op terug te vallen. Voor klachten moest ik maar een brief naar Utrecht schrijven.
Iemand een idee hoe ziggo in actie te krijgen is, of moet ik echt naar Utrecht gaan schrijven (en dan maar wachten wat daar de responstijd is).
Op zondag 5 april nog eens contact met Ziggo gezocht. De melding bleek nog niet door de technische afdeling in behandeling genomen te zijn. Maar dit zou nu echt met spoed gebeuren
Op donderdag 9 april nog maar eens met Ziggo gebeld. Nadat de medewerker mij even trachtte af te schepen met de mededeling dat alles was afgehandeld gaf hij eerlijk toe dat de melding nog niet in behandeling genomen was. Hij durfde geen datum te noemen wanneer dit zou gaan gebeuren en er was niemand om op terug te vallen. Voor klachten moest ik maar een brief naar Utrecht schrijven.
Iemand een idee hoe ziggo in actie te krijgen is, of moet ik echt naar Utrecht gaan schrijven (en dan maar wachten wat daar de responstijd is).
en toen werd er eindelijk een monteur gestuurd.
yeah: