• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen telefoon geen hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joy!

Verhuizing:
TV werkt Internet werkt, maar vaste telefoon geeft al 6 dagen geen kiestoon en het lampje knippert.
Hoe kan ik dit ZELF oplossen? Daarmee bedoel ik niet klantenservice bellen of stroom van de modem halen want dit werkt beide niet.
Van een Ziggo monteur die toevallig door de buurt reed en snel gekeken heeft (geen tijd) heb ik al te horen gekregen dat er een monteur moet langskomen.
Dus de vraag is: Hoe kan IK dit oplossen of hoe krijg ik Ziggo zover dat ze een monteur langs sturen?
(een monteur die komt opdagen en niet zoals afgelopen woensdag toen ik hier voor niets zat te wachten) :confused:
 
Enige optie die je hebt is Ziggo bellen. Wij kunnen geen monteur regelen en dit forum is niet aan Ziggo gekoppeld. Zeker als een monteur dit zelf al aangeeft. Als je een telefoon direct op het modem aansluit en het werkt niet ben je afhankelijk van Ziggo. Meer opties heb je dan niet en is het snelste.

Hooguit kun je een bericht sturen naar het webcare team in de hoop dat die iets kunnen doen voor je. Maar sneller is gewoon even bellen.

Dat een monteur niet komt gebeurt helaas wel eens vaker en hierover kun je altijd een klacht indienen. Handig is om tijdens het bellen te vragen of ze de afspraak willen bevestigen per email. Dan heb je iets om handen mocht hij weer niet komen. Nu kunnen ze altijd zeggen dat er geen afspraak was en is dan moeilijk hard te maken.
 
Een monteur gaat dit ook niet voor je oplossen. Als het ledje van telefonie blijft knipperen dan werkt dan gaat er iets fout bij de aanmelding, daar zal in het systeem zelf wat moeten worden aangepast. Bellen met de KS is de eenvoudigste oplossing. Ik zou zelf in het keuzemenu gaan voor problemen met de adminstratie ipv storingen omdat ik vermoed dat iemand je verhuizing er niet helemaal goed ingeschoten heeft.

(Misschien zijn ze vergeten je een nieuw telefoonnummer te geven, je kunt je oude nummer namelijk niet altijd behouden.)
 
Vandaag 5 minuten voordat er een monteur langskwam, stopte het lampje met knipperen en hadden we, nadat alles eruit lag opeens weer telefoon.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, maar ik klaag niet alles doet het weer.
Je bent idd afhankelijk van Ziggo.
Ik had ook gevraagd om de afspraak te bevestigen per mail; ze zeggen ja, maar doen dit gewoon niet.
Jammer allemaal, want iets wat ze bij Ziggo zelf kunnen regelen ipv een monteur langs sturen (uiteindelijk voor niets) lijkt me voor Ziggo zelf ook een stuk goedkoper en levert meer tevreden kanten op.

Bedankt voor het meedenken :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan