A
arieb
Gisteren doorgegeven, dat ten onrechte op mijn factuur staat dat ik nummer weergave heb.
Zouden ze uitschakelen, maar nu is de telefoon al vanaf gisteren dood.
Weet iemand, hoe ik zonder mobiel te bellen, kan regelen, dat er
wat aan gedaan gaat worden?
Nu een week of vier UPC en eigenlijk nog niets positiefs mee gemaakt.
Arie
Zouden ze uitschakelen, maar nu is de telefoon al vanaf gisteren dood.
Weet iemand, hoe ik zonder mobiel te bellen, kan regelen, dat er
wat aan gedaan gaat worden?
Nu een week of vier UPC en eigenlijk nog niets positiefs mee gemaakt.
Arie