• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen telefoon en nergens via email te melden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter arieb
  • Startdatum Startdatum
A

arieb

Gisteren doorgegeven, dat ten onrechte op mijn factuur staat dat ik nummer weergave heb.
Zouden ze uitschakelen, maar nu is de telefoon al vanaf gisteren dood.
Weet iemand, hoe ik zonder mobiel te bellen, kan regelen, dat er
wat aan gedaan gaat worden?

Nu een week of vier UPC en eigenlijk nog niets positiefs mee gemaakt.

Arie
 
Hoi Deepsjuh
Dat heb ik al geprobeerd, maar ze hebben de menu''s zo in elkaar
gezet, dat je niet kan doorgeven dat je telefoon niet werkt.

Slimme jongens en meisjes daar bij upc

Maar bedankt,
Groet, Arie
 
Je moet gewoon een optie kiezen die het dichtste bij je probleem uitkomt. Ze kunnen je via de chat doorzetten naar de juiste afdeling.
 
brand het tel1 lampje? wat hoor je als je met mobiel je eigen nummer belt? modem al eens gereset?

(ik vraag het maar even)
 
elvagabundo zei:
brand het tel1 lampje? wat hoor je als je met mobiel je eigen nummer belt? modem al eens gereset?

(ik vraag het maar even)

Hallo "Elva" Het Tel1 lampje brande en ik had de modem gereset.
Wanneer ik mijn eigen nummer belde, kreeg ik ongeveer te horen,
dat jet nummer niet bereikbaar is.
Vanmorgen om een uur of 7, deed de telefoon nog niets.
Om een uur of 9 hoorde ik een kort belsignaal en de telefoon doet het nu weer.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Blijf het wel raar vinden, dat upc een page heb, waar je kan kijken of er
storingen zijn, maar dat je dan vervolgens je storing daar niet kan melden.

Groet en nog een prettig weekend,
Arie
 
Persoonlijke storingen(dus als alleen jij storing hebt) staan er natuurlijk ook niet op, alleen als de hele straat/buurt/wijk/stad er last van heeft dan word het er pas opgezet.
 
Mijn tip handel al je klachten af met een webcare medewerker. Dan weet je zeker dat er alles aan gedaan word om je klacht zo goed mogelijk af te handelen en mijd de helpdesk of klachtenmeldingen via internet. Hier krijg je toch alleen maar standaard antwoorden maar daar word je niet mee geholpen!
 
Terug
Bovenaan