B
birdxx
Is het niet gevaarlijk en ongewenst om bij onderhoud bij UPC in een bepaald gebied bij iedereen daar de telefoon af te sluiten, terwijl er nog steeds abonnees zijn zonder mobieltje? (zoals ik)
Dit zonder aanpassing voor die groep.
Wat als er zich een incident voordoet in die afgesloten periode i.d.v.v een ongeval of ziekte?
Het zijn meestal de oudere kwetsbare groepen die hier een risico lopen.
"dan moeten ze maar een mobieltje aanschaffen" is geen oplossing, want vaak is er een goede reden voor deze 'keuze' .
Dit zonder aanpassing voor die groep.
Wat als er zich een incident voordoet in die afgesloten periode i.d.v.v een ongeval of ziekte?
Het zijn meestal de oudere kwetsbare groepen die hier een risico lopen.
"dan moeten ze maar een mobieltje aanschaffen" is geen oplossing, want vaak is er een goede reden voor deze 'keuze' .