Afgelopen maandag 7-8 mijn oude lan modem omgeruild voor een TC7200 modem/router, en ja hoor internet goed, wifi goed maar geen telefoon , het lampje op het modem knippend.
Het modem geeft het volgende aan
Taak Status
DHCP telefonie Complete
Beveiliging telefonie Disabled
TFTP telefonie Complete
Telefonie belserver L1: Disconnected / L2: Disconnected
Telefonie provisioning-status Pass With Warnings
Kabelmodem lijnstatus
Lijn 1 On-Hook
Lijn 2 On-Hook
dus de helpdesk gebeld , en gebeld, en gebeld. nu (vrijdag 11-9) krijg ik ineens te horen , ja meneer er is een probleem met een aantal nieuw uitgegeven modems, waaronder het uwe, we weten nog niet hoe het komt en kunnen dus ook niet zeggen wanneer deze storing is opgelost.
Dan kan je boos of ongeduldig worden, maar dat helpt ook niet...
Maar als je dan eens gaat googelen blijkt ineens dat dit al langer speelt, en dan wordt je wel weer boos.
Wie weet hier meer van af of heeft dit ook meegemaakt?
Het modem geeft het volgende aan
Taak Status
DHCP telefonie Complete
Beveiliging telefonie Disabled
TFTP telefonie Complete
Telefonie belserver L1: Disconnected / L2: Disconnected
Telefonie provisioning-status Pass With Warnings
Kabelmodem lijnstatus
Lijn 1 On-Hook
Lijn 2 On-Hook
dus de helpdesk gebeld , en gebeld, en gebeld. nu (vrijdag 11-9) krijg ik ineens te horen , ja meneer er is een probleem met een aantal nieuw uitgegeven modems, waaronder het uwe, we weten nog niet hoe het komt en kunnen dus ook niet zeggen wanneer deze storing is opgelost.
Dan kan je boos of ongeduldig worden, maar dat helpt ook niet...
Maar als je dan eens gaat googelen blijkt ineens dat dit al langer speelt, en dan wordt je wel weer boos.
Wie weet hier meer van af of heeft dit ook meegemaakt?