• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen telefoom meer na omruilen modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
4
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Afgelopen maandag 7-8 mijn oude lan modem omgeruild voor een TC7200 modem/router, en ja hoor internet goed, wifi goed maar geen telefoon , het lampje op het modem knippend.
Het modem geeft het volgende aan

Taak Status
DHCP telefonie Complete
Beveiliging telefonie Disabled
TFTP telefonie Complete
Telefonie belserver L1: Disconnected / L2: Disconnected
Telefonie provisioning-status Pass With Warnings
Kabelmodem lijnstatus

Lijn 1 On-Hook
Lijn 2 On-Hook

dus de helpdesk gebeld , en gebeld, en gebeld. nu (vrijdag 11-9) krijg ik ineens te horen , ja meneer er is een probleem met een aantal nieuw uitgegeven modems, waaronder het uwe, we weten nog niet hoe het komt en kunnen dus ook niet zeggen wanneer deze storing is opgelost.
Dan kan je boos of ongeduldig worden, maar dat helpt ook niet...
Maar als je dan eens gaat googelen blijkt ineens dat dit al langer speelt, en dan wordt je wel weer boos.

Wie weet hier meer van af of heeft dit ook meegemaakt?
 
Dit heb ik ook aan de helpdesk gevraagd, maar die gaf aan dat deze storing hiermee niet zou worden opgelost.

Maandag voor het eerst kontact met de helpdesk gehad. Reactie was toen ,, het kan wel 24 uur duren voor alles online is.
Dinsdag werd er gemeld dat er een probleem gevonden was wat woensdag hersteld zou zijn.
Woensdag zou men het nakijken en zou ik teruggebeld worden ( niet dus)

De stand van zake is nu..
Ja we weten dat er een storing is met een aantal nieuw geïnstalleerd modems,
Nee, we weten nog niet precies wat er aan de hand is,
En daarom kunnen we niet zeggen hoe lang het gaat duren.
Dit speelt al sinds afgelopen maandag en je krijg het gevoel dat je niet serieus genomen wordt
Je zou van minder al depri worden
 
Dat zal best wel, maar ik wil gewoon kunnen bellen
 
Ik heb dezelfde klacht. Nieuw modem geinstalleerd en alles werkt behalve telefoon.
3 Keer gebeld met Ziggo en krijg ook te horen dat er problemen zijn met de modems en dat ze er aan werken...
Lekker k.t!!
 
Zomaar na een week kan ik ineens weer bellen en gebeld worden, :thumb up: nu maar eens gaan zeuren om compensatie.
 
Dag 5 zonder telefoon... Gisteravond weer gebeld (met mobiel) en ze zijn er nog steeds hard mee bezig
 
7 dagen zonder telefoon.....................!!!!!
Elke dag gebeld, krijg dan te horen dat ze er hard mee bezig zijn . 'Speciaal team' zou binnen 48 uur contact met me opnemen, dat is tot nu toe niet gebeurd.
Nog een 'leuke', tijdens een van de belsessies vertelde de medewerker dat mijn klacht bij Ziggo vermeld als opgelost.


To be continued
 
Heb je zelf je modem wel geactiveerd want alleen dan wijzen ze het telefoonnummer toe aan het modem?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan