J
jasp
ik ben overgegaan naar 3-1 Ziggo heeft nummerportering is geslaagd waarschijnlijk bij kpn al 3 weken geen telefoon signaal.
maar bij ziggo ook niet.
wordt door de help desk van kastje naar muur gestuurd.
tel 1 brandt bij hoorn opnemen knipert hij maar geen kies toon.
via .
alle modem instelingen zijn volgens mij goed behalve
Telephony Line 1 CMS Registration State is Disconnected.
ik denk er over om 3-1 maar weer om te zeggen (ik geef ze nog 1 werkweek)
ik gebruik voip noodgedwongen (voipplanet) en dat bevalt me goed
een nummer kreeg ik daar in 2 uurtjes als ik mijn nummer
laat porteren door voip planet ben ik nog veel goedkoper uit als met ziggo
JAC SPAARGAREN
maar bij ziggo ook niet.
wordt door de help desk van kastje naar muur gestuurd.
tel 1 brandt bij hoorn opnemen knipert hij maar geen kies toon.
via .
alle modem instelingen zijn volgens mij goed behalve
Telephony Line 1 CMS Registration State is Disconnected.
ik denk er over om 3-1 maar weer om te zeggen (ik geef ze nog 1 werkweek)
ik gebruik voip noodgedwongen (voipplanet) en dat bevalt me goed
een nummer kreeg ik daar in 2 uurtjes als ik mijn nummer
laat porteren door voip planet ben ik nog veel goedkoper uit als met ziggo
JAC SPAARGAREN