• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jasp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jasp

ik ben overgegaan naar 3-1 Ziggo heeft nummerportering is geslaagd waarschijnlijk bij kpn al 3 weken geen telefoon signaal.
maar bij ziggo ook niet.
wordt door de help desk van kastje naar muur gestuurd.
tel 1 brandt bij hoorn opnemen knipert hij maar geen kies toon.
via .
alle modem instelingen zijn volgens mij goed behalve
Telephony Line 1 CMS Registration State is Disconnected.

ik denk er over om 3-1 maar weer om te zeggen (ik geef ze nog 1 werkweek)
ik gebruik voip noodgedwongen (voipplanet) en dat bevalt me goed
een nummer kreeg ik daar in 2 uurtjes als ik mijn nummer
laat porteren door voip planet ben ik nog veel goedkoper uit als met ziggo

JAC SPAARGAREN
 
ik gebruik voip noodgedwongen (voipplanet) en dat bevalt me goed
een nummer kreeg ik daar in 2 uurtjes als ik mijn nummer
laat porteren door voip planet ben ik nog veel goedkoper uit als met ziggo

Dat klinkt interessant, maar is het echt veel goedkoper ?
Wat ik daar zie kost het porteren je eenmalig 10 euro, plus je betaalt 2.50 euro per maand voor je nummer. Gesprekskosten zijn iets lager naar vast, duurder naar mobiel, maar niet gratis naar andere ziggo-abonnees, wel gratis naar andere voipplanet abonnees. Misschien zie ik iets over het hoofd waardoor het veel goedkoper wordt ?
 
mijn vorig abonnement was 19.95 ja internet snelheid is dan wel
veel lager als nu.
maar van helpdesk bellen wordt je moe van(in 3 weken ong. 14 maal),en als dan iemand
krijgt die met oplossingen komt van stekker eruit halen of helemaal
technisch niets weet wordt je helemaal niet goed van.
(soms zijn ze wel terzake kundig maar je klacht kunnen ze niet oplossen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan