• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen telefonie meer / monteur ingeschakeld?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mjhuisman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mjhuisman

hoi

Ik had gisteren de klantenservice gebeld, omdat mijn telefonie op ubee evm3200 (zonder wifi) het niet meer doet. Er zou een monteur langs moeten komen, maar toen werd het gesprek verbroken doordat mijn beltegoed op was. Nu weet ik niet of er ook daadwerkelijk een monteur ingeschakeld gaat worden en wanneer die langskomt. Kan iemand van webcare mij dat bevestigen?

mvg
 
Webcare is niet erg actief meer op dit forum. En hoewel ik het een afgrijselijk medium vind, denk ik dat je dit beter via Twitter kunt aankaarten.
 
Mocht er een afspraak staan.. dan krijg je vaak ook een bevestiging per mail.

Ik heb al 2 keer een afspraakbevestiging ontvangen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan