R
RRaijmakers
Sinds zaterdag ochtend 7 juli 2012 geen telefonie meer.
Telefoon ging over, ik nam hem op, vervolgens gaf ie "verbinding verbroken"
Even later wilde ik zelf bellen en merkte dat ik geen kiestoon kreeg.
Op het Ubee UVM3200 modem branden alle lampjes normaal.
Krijg echter geen kiestoon. Volgende reeds geprobeerd:
- Andere telefoon en kabel rechtstreeks aan modem.
- Modem hele nacht zonder stroom.
- Modem gereset gedurende 10 sec.
- Modem gereset met 30/30/30 procedure.
- Ziggo helpdesk gebeld, zij hebben in modem gekeken, kunnen niets vinden.
Volgende optie is monteur langs sturen, maar aangezien ik komende week moet werken en geen vrij kan nemen en ook niemand heb die een halve dag in huis kan zijn, heb ik een probleem.
Zodoende dat ik het hier eens neerleg en wellicht een verlossend antwoord krijg.
Telefoon ging over, ik nam hem op, vervolgens gaf ie "verbinding verbroken"
Even later wilde ik zelf bellen en merkte dat ik geen kiestoon kreeg.
Op het Ubee UVM3200 modem branden alle lampjes normaal.
Krijg echter geen kiestoon. Volgende reeds geprobeerd:
- Andere telefoon en kabel rechtstreeks aan modem.
- Modem hele nacht zonder stroom.
- Modem gereset gedurende 10 sec.
- Modem gereset met 30/30/30 procedure.
- Ziggo helpdesk gebeld, zij hebben in modem gekeken, kunnen niets vinden.
Volgende optie is monteur langs sturen, maar aangezien ik komende week moet werken en geen vrij kan nemen en ook niemand heb die een halve dag in huis kan zijn, heb ik een probleem.
Zodoende dat ik het hier eens neerleg en wellicht een verlossend antwoord krijg.