• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen subwoofer uitsturing.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dirk637
  • Startdatum Startdatum
D

dirk637

Gisteren tijdens james bond op sbs 6 HD werd het subwoofer kanaal niet uitgestuurd als de decoder op dolby digitaal stond. :'( Als je dan schakel naar discovery HD dan werkt alles perfect.Zijn er meer mensen die dit op gevallen is.
 
Dat verbaasd me helemaal niet, er is altijd wat met de commercieel zenders. Ik heb gisteren via de EPG
mijn recorder geprogrammeerd om het te opnemen, nou wat een succes, hebben ze het gesplit en ja hoor de tweede deel is niet opgenomen. Het zijn zo onprofessioneel idiote.
 
Terug
Bovenaan