• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen ssl

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mocram
  • Startdatum Startdatum
M

mocram

ik download met grabit

probleem is als ik ssl poort 563/564 open zet kan ik niet downloaden voorheen wel

doe ik het zonder ssl poort 119 niets aan de hand

zijn er meer mensen met dit probleem ?????

mijn usenet prov is xsnews

mvg mocram
 
Bij de statusberichten op de XSNews site:

Alternatieve SSL poorten
2009-11-17 19:00
Aangezien UPC half september een nieuw beleid heeft ingevoerd ten aanzien van het 'traffic shapen' is de noodzaak van de alternatieve SSL poorten overbodig geworden.

Vanaf heden zijn alleen nog de normale SSL poorten (563/443) beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Het XS News Team

Verder als je even in het forum kijkt van xsnews zal je zien dat 563 idd niet werkt. Je bent in ieder geval niet de enige. Je kan poort 119 zonder ssl pakken. UPC shaped niet meer en maakt qua snelheid niks meer uit.
 
sinds twee dagen werkt de functie ssl niet meer via xsnews mijn snelheid is nu nog maar 1 derde deel wat ik normaal behaal wie weet de oplossing
 
Zie

https://ziggoforum.nl/topics/33184/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het had natuurlijk wel zo netjes geweest wanneer er iemand, chelloo of xsn, hier even een mailtje over had gestuurd. Daar ik niet dagelijks alle websites van alle aanbieders doorspit om te zien of er essentiele veranderingen plaats gaan vinden.

Daarnaast werkt nog steeds xsn in zijn geheel niet.
ssl aan/uit
verschillende poorten
opnieuw server aangemaakt in sabnzb en newsleecher

Wel was er vanmorgen een storing in 3069 gebied.. maar die is al weer een flinke tijd geleden verholpen..
 
Terug
Bovenaan