• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen spam

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Haze
  • Startdatum Startdatum
H

Haze

ik krijg nu al 2 dagen geen spam meer na jaren lang elke dag minimaal 20 spammetjes binnen te hebben gekregen via chello.
ik wordt er een beetje bang en onrustig van ;)
 
Ik zou blij zijn ipv van bang en onrustig!

Kijk voor de zekerheid even bij je instellingen van webmail of je brichten wel worden dorgestuurd en niet daar op de server worden weggefilterd. Dan staan ze daar namelijk in je Spambox.

D.
 
Ik merk de laatste weken ook dat het UPC-spamfilter weer wat beter is geworden dan een hele tijd geweest is. Bij mij sijpelt er bijna niets meer door. Per week zo'n 300 spammetjes, die voor meer dan 99% weggefilterd worden. Dus inderdaad, kijk even in je webmail.
 
argh.. het spamfilter stond op verwijder alle spam.
dat vond hij zo fijn dat ie alles maar meteen verwijderde >:(

het laatste mailtje wat ik van chello heb ontvangen was van 09/08 (yup, spam)
 
Ik laat ze gewoon doorsturen en laat dan ***SPAM*** in het onderwerp zetten. In Windows Mail heb ik dan een berichtregel gemaakt die alle mail met ***SPAM*** in het onderwerp naar de prullenbak verwijdert. Zodoende kan ik zelf nog controleren wat er precies weggaat en of er niet per ongeluk een belangrijke mail tussen zit die als spam is gelabeld.

D.
 
Ik ben sowieso wel eens nieuwsgierig naar ervaringen met het spamfilter van UPC wat betreft het onterecht bestempelen als spam. Ik heb dit letterlijk nog nooit meegemaakt, terwijl ik zeker zo'n 300 per week in de spambox krijg. Iemand andere ervaringen?
 
ja nu dat jullie het zeggen viel me al niet meer op.
Werd bijna standaard eerst spam verwijderen daarna mail lezen
 
Terug
Bovenaan