gilbertmulder
Forum Gebruiker
- Berichten
- 6
Onlangs overgestapt van Alles in een extra naar Horizon max.
Eigenlijk vanaf het begin ellende en op dit moment is het zo dat er geen signaal meer binnenkomt waardoor ik geen TV, Internet en ook geen telefonie meer heb.
Ziggo monteur komt pas Woensdag.... In welke tijd leven wij.
Resume:
Diverse onderdelen van Horizon Go functioneren vanaf dag een niet. (Denk hierbij aan Myprime en On Demand)
Internet signaal in huis is nu zwakker dan voorheen.
Diverse klachten over bovenstaande ingediend. Helaas niets opgelost.
Vandaag vrijdag 22-5 de tv willen aanzetten krijg ik de melding dat er geen signaal is.
Blijkt dat er helemaal geen signaal bij mij thuis meer binnenkomt.
Aangezien ik de enige aansluiting ben op deze postcode is er blijkbaar geen sprake van een "groepsstoring" waardoor ik dus pas woensdag aan de beurt ben en eventueel wordt geholpen.
Tot woensdag dus geen Telefonie, internet en TV. Is dit nog normaal?
Hoe ziet het uit met schadevergoeding of moe tik mij tevreden stellen met 20 euro omdat ik nu 5 volle dagen geen gebruik kan maken van de diensten van Ziggo?
Eigenlijk vanaf het begin ellende en op dit moment is het zo dat er geen signaal meer binnenkomt waardoor ik geen TV, Internet en ook geen telefonie meer heb.
Ziggo monteur komt pas Woensdag.... In welke tijd leven wij.
Resume:
Diverse onderdelen van Horizon Go functioneren vanaf dag een niet. (Denk hierbij aan Myprime en On Demand)
Internet signaal in huis is nu zwakker dan voorheen.
Diverse klachten over bovenstaande ingediend. Helaas niets opgelost.
Vandaag vrijdag 22-5 de tv willen aanzetten krijg ik de melding dat er geen signaal is.
Blijkt dat er helemaal geen signaal bij mij thuis meer binnenkomt.
Aangezien ik de enige aansluiting ben op deze postcode is er blijkbaar geen sprake van een "groepsstoring" waardoor ik dus pas woensdag aan de beurt ben en eventueel wordt geholpen.
Tot woensdag dus geen Telefonie, internet en TV. Is dit nog normaal?
Hoe ziet het uit met schadevergoeding of moe tik mij tevreden stellen met 20 euro omdat ik nu 5 volle dagen geen gebruik kan maken van de diensten van Ziggo?