J
jojootje
Situatie:
Een Sony TV (zie profiel) bovenop een kast, een Humax 5200 en een WD TV Live (model 2011) in een nis van die kast, waarbij de WD TV rechts uit het midden op de Humax staat. Alle ethernet bedraad (cat 5e) aangesloten, er staat in die nis ook een TP Link router en het modem. De coax is via de Humax doorgelust naar de TV met de korte zwarte kabel uit het Ziggo pakket van 2009. Humax en WD TV met HDMI naar TV.
Als ik de WD aan heb staan, dan heb ik de melding "geen signaal" op o.a. RTL 5, SBS6, ...
Instraling (of hoe je het wilt noemen)?
Een Sony TV (zie profiel) bovenop een kast, een Humax 5200 en een WD TV Live (model 2011) in een nis van die kast, waarbij de WD TV rechts uit het midden op de Humax staat. Alle ethernet bedraad (cat 5e) aangesloten, er staat in die nis ook een TP Link router en het modem. De coax is via de Humax doorgelust naar de TV met de korte zwarte kabel uit het Ziggo pakket van 2009. Humax en WD TV met HDMI naar TV.
Als ik de WD aan heb staan, dan heb ik de melding "geen signaal" op o.a. RTL 5, SBS6, ...
Instraling (of hoe je het wilt noemen)?