• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"geen signaal"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jojootje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jojootje

Situatie:
Een Sony TV (zie profiel) bovenop een kast, een Humax 5200 en een WD TV Live (model 2011) in een nis van die kast, waarbij de WD TV rechts uit het midden op de Humax staat. Alle ethernet bedraad (cat 5e) aangesloten, er staat in die nis ook een TP Link router en het modem. De coax is via de Humax doorgelust naar de TV met de korte zwarte kabel uit het Ziggo pakket van 2009. Humax en WD TV met HDMI naar TV.

Als ik de WD aan heb staan, dan heb ik de melding "geen signaal" op o.a. RTL 5, SBS6, ...

Instraling (of hoe je het wilt noemen)?
 
Dat is een mediaspeler voluit de WD TV Live (2011).
Gemaakt door de Western Digital Corporation.
 
Lijkt mij dan idd instralen. Zit er wifi in je WD unit? Zet dat dan eens uit bijvoorbeeld. Of als je er iets van een dongle in hebt zitten leg deze dan eens wat verder weg met een usb verleng kabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan