• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen signaal.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
elke keer krijg ik te zien van geen signaal, na 5 seconden krijg ik weer beeld, nog meer klachten in rotjeknor?
 
Storing UPC!

Zie website van UPC.

Regio Rotterdam, ook Hoeksche Waard, Goeree, Voorne, Dordrecht etc.
 
Hier ook weer alles OK.
 
Hier ook weer alles OK.
2x ok dus, mooi toch.
 
Beetje late reactie, maar het was dus een storing.

Toch heb ik het idee dat mijn box tijdens het spitsuur (tussen 18.00 uur en 19.00 uur) altijd hapert bij met name de RTL zenders en zo nu en dan ook bij SBS/Veronica/Net 5. Terwijl de andere zenders prima werken.

Maar dat is meer een gevoel. Ik zet de box dan uit en aan. Dat helpt meestal niet.

Afijn ik zap dan toch meestal verder of kijk op mijn laptop via Horizon.tv of via de app op mijn tablet, wat overigens wel prima werkt.
 
Terug
Bovenaan