Geen signaal zowel digitaal als analoog!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cineos

Forum Gebruiker
Berichten
31
Sinds 01.00 uur geen digitale tv of radio en ook geen analoog signaal van tv of radio meer.
Is dit nog meer mensen opgevallen??
Vreemd er was geen melding van een storing op de site van Ziggo!!!
Om 02.50 uur was er weer signaal dus het probleem is opgelost.
Tevens bedankt voor het niet reageren op de genoemde storing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Tevens bedankt voor het niet reageren op de genoemde storing.

Huh? Wat verwacht jij om half 2 's nachts? Driekwart Nederland ligt op 1 oor :sleep: Dit is een gebruikersforum, geen officieel forum van Ziggo zelf.

Of je bedoelt iets anders, excuus dan.
 
Topicstarter
Topicstarter
C

Cineos

Forum Gebruiker
Berichten
31
Huh? Wat verwacht jij om half 2 's nachts? Driekwart Nederland ligt op 1 oor :sleep: Dit is een gebruikersforum, geen officieel forum van Ziggo zelf.

Of je bedoelt iets anders, excuus dan.

Sorry, niet duidelijk omschreven ik bedoelde dat Ziggo niet heeft gereageerd op de genoemde storing.
 

MediaZoo

Forum Gebruiker
Berichten
481
Waarom zou Ziggo om half 2 's nachts actief moeten zijn op een gebruikersforum? Deze medewerkers slapen ook vaak rond dat tijdstip.

Daarbij was je bericht niets zeggend. Geen signaal kan enorm veel oorzaken hebben. Zonder basis informatie als postcode kan niemand je helpen. Waar postcode 3502AA geen signaal heeft kan 3502AB wel gewoon signaal hebben.

Misschien was er onderhoud? Dit wordt ook nog wel eens uitgevoerd.

En het was 1 uur en 50 minuten maximaal midden in de nacht. Boehoe wat erg... tot 60 jaar geleden deden we het zonder televisie...
 
Topicstarter
Topicstarter
C

Cineos

Forum Gebruiker
Berichten
31
Waarom zou Ziggo om half 2 's nachts actief moeten zijn op een gebruikersforum? Deze medewerkers slapen ook vaak rond dat tijdstip.

Daarbij was je bericht niets zeggend. Geen signaal kan enorm veel oorzaken hebben. Zonder basis informatie als postcode kan niemand je helpen. Waar postcode 3502AA geen signaal heeft kan 3502AB wel gewoon signaal hebben.

Misschien was er onderhoud? Dit wordt ook nog wel eens uitgevoerd.

En het was 1 uur en 50 minuten maximaal midden in de nacht. Boehoe wat erg... tot 60 jaar geleden deden we het zonder televisie...

Ik bedoelde niet dat Ziggo midden in de nacht aktief moet zijn op een gebruikersforum!
Maar de storing stond niet vermeld op de site van Ziggo!
Als er onderhoud is wordt dit veelal van te voren gemeld.
Het was mijn fout om de postcode niet te vermelden maar dit is geen reden om mij te beledigen!! :confused:
Wat erg is bepaal jij niet voor mij, en wat er 60 jaar geleden gebeurde boeit mij totaal niet!!!
Graag geen reactie meer op dit bericht.
Dus slotje erop!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
C

Cineos

Forum Gebruiker
Berichten
31
Naar wie schrijf je dit dan?

Ik schrijf dit naar het gebruikersforum omdat Ziggo niet heeft gereageerd op hun eigen site door deze storing of plegen van onderhoud te vermelden!
Wetende dat er door Ziggo ook mee gelezen wordt op dit forum heb ik geschreven bedankt voor het niet reageren op de genoemde storing!!
Daar bedoelde ik dus Ziggo zelf mee.
De storing is opgelost en ik wil deze discussie met dit bericht afsluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan