M
monkey07
Hoi,
Sinds zondag 15-09-2013 krijgen wij op sommige zenders de melding dat er signaalverlies is.
Het betreft de volgende zenders:
45-WDR
109-MGM
111-SYFY
115-E ENTERTAINMENT
119-HUMOR TV 24
202-EUROSPORT 2
206-Motors TV
Het is alleen erg vreemd, soms zijn ze ineens weer terug, en later weer weg.
Heb alles al gecheckt, kabels, stekkers, splitter, en kanaal 999, geen problemen te vinden.
Mediabox gereset, maar niks helpt, het probleem blijft terug komen.
Ook meldingen gecheckt voor mijn regio, ook geen problemen bekend.
Dus denk dat ik UPC moet gaan bellen.
Maar voordat ik dit doe, hoor ik graag of andere mensen dit probleem ook hebben.
Groetjes,
Monkey07
Sinds zondag 15-09-2013 krijgen wij op sommige zenders de melding dat er signaalverlies is.
Het betreft de volgende zenders:
45-WDR
109-MGM
111-SYFY
115-E ENTERTAINMENT
119-HUMOR TV 24
202-EUROSPORT 2
206-Motors TV
Het is alleen erg vreemd, soms zijn ze ineens weer terug, en later weer weg.
Heb alles al gecheckt, kabels, stekkers, splitter, en kanaal 999, geen problemen te vinden.
Mediabox gereset, maar niks helpt, het probleem blijft terug komen.
Ook meldingen gecheckt voor mijn regio, ook geen problemen bekend.
Dus denk dat ik UPC moet gaan bellen.
Maar voordat ik dit doe, hoor ik graag of andere mensen dit probleem ook hebben.
Groetjes,
Monkey07