• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen signaal/signaalverlies sommige zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter monkey07
  • Startdatum Startdatum
M

monkey07

Hoi,

Sinds zondag 15-09-2013 krijgen wij op sommige zenders de melding dat er signaalverlies is.
Het betreft de volgende zenders:
45-WDR
109-MGM
111-SYFY
115-E ENTERTAINMENT
119-HUMOR TV 24
202-EUROSPORT 2
206-Motors TV

Het is alleen erg vreemd, soms zijn ze ineens weer terug, en later weer weg.
Heb alles al gecheckt, kabels, stekkers, splitter, en kanaal 999, geen problemen te vinden.
Mediabox gereset, maar niks helpt, het probleem blijft terug komen.
Ook meldingen gecheckt voor mijn regio, ook geen problemen bekend.
Dus denk dat ik UPC moet gaan bellen.
Maar voordat ik dit doe, hoor ik graag of andere mensen dit probleem ook hebben.

Groetjes,

Monkey07
 
Probleem is inmiddels opgelost.
Het schijnt zo te zijn dat de kpn de zendmasten versterkt heeft in mijn regio.
Dit heb ik te horen gekregen van de upc helpdesk.
En inderdaad, het werkt allemaal weer.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan