• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen signaal op o.a. Animal planet

Berichten
6.349
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vandaag last van geen signaal op Animal planet, NGC, Journaal 24 Xite en RTV noord Holland.
Reset helpt op dit moment niet en het scherm geen signaal blijft in beeld, hebben meer mensen in regio rotterdam dit probleem.
 
Bedankt, dan zal ik het nog even afwachten en indien nodig de HD bellen kan ook nog wijk of grijze kast zijn.
De test is ok en ook on demand functioneerd nog steeds normaal.
 
Heden morgen was het probleem spontaan verdwenen heb dus geen helpdesk hoeven te bellen en wat het nu precies was is me ook niet duidelijk, een van die merkwaardigheden eigen aan UPC :o
 
Cornelis ik had exact hetzelfde euvel op Animal Planet. Op de andere kanalen niet. Geen idee wat het was.
 
Bij een minder door mij bekeken zender was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen :)
 
Komt door Digitenne-signaal. Dat stoort op de kabel. Niks aan te doen helaas. UPC weigert de zenders anders in te delen. Kortom: hele dure bekabeling laten aansmeren en je hele huis opnieuw voorzien van gaten in plafonds en dergelijke. Wil je dat niet? Dan zul je het hiermee moeten doen... UPC weigert immers.
 
Ik denk niet dat het door digitenne kwam daar ik normaal alle zenders altijd ontvang met goede kwaliteit en ook nu weer de kwaliteit gewoon goed is.
Zou het digitenne zijn dan had ik veel meer beeldstoringen.
Ik heb goed een goed afgeschermde kabel en ook daarmee nooit problemen.
 
Terug
Bovenaan