Sinds enige weken krijg ik om de zoveel tijd na het opstarten in beeld dat het antennesignaal verstoord is en blijft het beeld zwart.
De doorlus werkt dan nog wel, op mijn tv heb ik gewoon digitaal beeld. Beetje rommelen aan de ingangsplug lost het probleem weer op. Heb de plug al vervangen door een betere Hirschmann maar probleem blijft bestaan. Lijkt mij niet aan het signaal te liggen anders zou ik geen perfect digitaal beeld op de tv hebben via de doorlus.
Iemand een suggestie?
De doorlus werkt dan nog wel, op mijn tv heb ik gewoon digitaal beeld. Beetje rommelen aan de ingangsplug lost het probleem weer op. Heb de plug al vervangen door een betere Hirschmann maar probleem blijft bestaan. Lijkt mij niet aan het signaal te liggen anders zou ik geen perfect digitaal beeld op de tv hebben via de doorlus.
Iemand een suggestie?