H
hrv
Ik kom net terug van twee weken vakantie en de Horizon box hangt.
Stroom er van af en weer er op en alles lijkt het te doen, alleen heb ik geen zenders meer en blijken er al bijna twee weken geen opnamen meer te zijn gemaakt. Ik denk dat ie al zolang hangt. Laatste firmware check 2 Juni.....
Als ik de signaalkwaliteit controleer blijkt er helemaal geen signaal meer te zijn. (en dus geen zenders...)
Ik heb wel gewoon internet via het aparte modem en die zit op dezelfde versterker.
Heb altijd goed signaal gehad, heb de juiste kabels van Hirschmann, tratec versterker etc.
Alles heeft altijd zonder problemen gefunctioneerd (nou ja, voor zover mogelijk met Horizon
)
Heb een frontpanel reset uitgevoerd (CH- knop) om de firmware opnieuw te laden, maar geen verschil.
Ik heb wel een email dat er tijdens mijn vakantie werkzaamheden zijn uitgevoerd door UPC in mijn regio.
Enig idee wat het probleem kan zijn dat ik echt helemaal geen signaal meer heb?
Stroom er van af en weer er op en alles lijkt het te doen, alleen heb ik geen zenders meer en blijken er al bijna twee weken geen opnamen meer te zijn gemaakt. Ik denk dat ie al zolang hangt. Laatste firmware check 2 Juni.....
Als ik de signaalkwaliteit controleer blijkt er helemaal geen signaal meer te zijn. (en dus geen zenders...)
Ik heb wel gewoon internet via het aparte modem en die zit op dezelfde versterker.
Heb altijd goed signaal gehad, heb de juiste kabels van Hirschmann, tratec versterker etc.
Alles heeft altijd zonder problemen gefunctioneerd (nou ja, voor zover mogelijk met Horizon
)Heb een frontpanel reset uitgevoerd (CH- knop) om de firmware opnieuw te laden, maar geen verschil.
Ik heb wel een email dat er tijdens mijn vakantie werkzaamheden zijn uitgevoerd door UPC in mijn regio.
Enig idee wat het probleem kan zijn dat ik echt helemaal geen signaal meer heb?
