• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen signaal en storing

  • Onderwerp starter Onderwerp starter The Puma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

The Puma

Geen signaal en storing in postcode gebied 6373

IK woon in het postcode gebied 6373

Ik heb met de volgende kanalen problemen:

Kanaal: 9 = NET 5 (wegvallend beeld)
Kanaal: 19 = Nickeodeon (geen signaal)
Kanaal: 20 = Eurosport (geen signaal)
Kanaal: 21 = Animal Planet (geen signaal)
Kanaal: 22 = MTV (geen signaal)
Kanaal: 23 = TMF (geen signaal)
Kanaal: 112 = Action now (wordt niet meer doorgegeven)
Kanaal: 501 = BCC World (geen signaal)
Kanaal: 502 = Euronews (geen signaal)
Kanaal: 503 = Politiek24 (geen signaal)
Kanaal: 504 = Journaal24 (geen signaal)
Kanaal: 505 = VNBC Europe (geen signaal)

Wat is hier aan de hand
Moeten wel voor alle zenders betalen, maar er is geen signaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor melding heb je?

E19 = geen rechten
E48 = signaal probleem
 
Lijkt me sterk.
Waarom hebben de overige zenders geen problemen??

Ber waarde is: 0000
Signaal sterkte: 50%
Signaal kwaliteit: 90%

Decoder is een Samsung 850 harddisk recorder
 
Nu doen de zenders het weer.....

Is er toch ergens gewerkt???
Ik heb niets veranderd
 
signaal sterkte maakt niet zoveel uit mag best 30 of 40 % zijn als de kwalitijd maar altijd 100 % is en het is wel zo dat 90 % van alle digitaal klachte intern zit ( slechte splitters ,slechte contacten in snoertje cq stekkers )
 
Wat is Ziggo toch aan het doen?

Alweer zijn de zenders weg.
En altijd de zelfde
Storing: E48 geen signaal

Zelf heb ik niets veranderd!
 
E 48 geen signaal

Bij mij valt het beeld ook enkele seconden weg alleen bij eredivisie live
mag ik dan geen splitter hebben, dat mijn vrouwtje naar een andere zender kijkt ??
:cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan