• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen rustig beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fosters
  • Startdatum Startdatum
F

fosters

Ik heb sinds een maand dat ik geen "rustig" beeld meer heb via mijn tv box (thompsen). Er lopen horizontaal lichte zwarte balen door het beeld. Niet echt hinderlijk maar toch best irritant. Ik heb mijn scartkabels al vervangen, mijn tv kabel al vervangen maar het mag niet baten. Ook al de geforceerde update geprobeerd, fabruieksinstellingen al gedaan, box van het stroom gehaald maar maakt niets uit. Ook raar vind ik dat de dvd speler die via de mediabox naar mijn tv gaat hetzelfde euvel vertoont. Zou de box kapot zijn?
 
fosters zei:
Ik heb sinds een maand dat ik geen "rustig" beeld meer heb via mijn tv box (thompsen). Er lopen horizontaal lichte zwarte balen door het beeld. Niet echt hinderlijk maar toch best irritant. Ik heb mijn scartkabels al vervangen, mijn tv kabel al vervangen maar het mag niet baten. Ook al de geforceerde update geprobeerd, fabruieksinstellingen al gedaan, box van het stroom gehaald maar maakt niets uit. Ook raar vind ik dat de dvd speler die via de mediabox naar mijn tv gaat hetzelfde euvel vertoont. Zou de box kapot zijn?
Dan is de Box inderdaad kapot. (Kan de DVD Speler even direct in de TV zonder Mediabox? wat zie je nu?
 
dat met de scartkabels in een ander slot heb ik al geprobeerd. Ik heb nu de dvd speler rechtstreeks op de tv aangesloten en heb daar een haarscherp beeld nu. Alleen de tv via de box geft nog steeds van die irritante horizontale strepen. Net of je geen goed ontvangst hebt. Ook geeft de box een halve signaalsterkte aan, maar signaalkwaliteit is 100%. Is dit normaal, of moet de signaalsterkte ook 100% zijn? Ook heb ik last als ik bv uitzending gemist bekijk, de box maar weer eens een softwareupdate gaat doen en dit heb ik ook geregeld bij normaal tv kijken op de box en zelfs een opgenomen programma aan het bekijken ben.
 
Inderdaad het signaal is nooit 100%

dan is de box kapot lijkt mij dan, zonder box is je DVD prima
 
mijn tip over het andere scart slot was omdat ik exact het zelfde had en na de wi en de decoder om te wisselen was het over en dat terwijl een compleet nieuwe kabel niet werkte.
 
Terug
Bovenaan