F
fosters
Ik heb sinds een maand dat ik geen "rustig" beeld meer heb via mijn tv box (thompsen). Er lopen horizontaal lichte zwarte balen door het beeld. Niet echt hinderlijk maar toch best irritant. Ik heb mijn scartkabels al vervangen, mijn tv kabel al vervangen maar het mag niet baten. Ook al de geforceerde update geprobeerd, fabruieksinstellingen al gedaan, box van het stroom gehaald maar maakt niets uit. Ook raar vind ik dat de dvd speler die via de mediabox naar mijn tv gaat hetzelfde euvel vertoont. Zou de box kapot zijn?