• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen reactie van "Cas-UPC"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rvos1967
  • Startdatum Startdatum
R

rvos1967

Heb Cas een week geleden een bericht gestuurt via dit forum, maar heb geen reactie gekregen. Inmiddels ben ik zo over de kook van alle toezeggingen die UPC niet nakomt, dat ik mijn upgrade naar 50 mbit wil terugdraaien. Wilde vanavond bellen, maar alles ligt er uit. waarschijnlijk is oude modem niet meer actief. Wordt ik toch gedwongen de Wifi modem te gebruiken en die wil ik absoluut niet hebben. Dat heb ik 3 weken geleden al aangegeven. Ben in 3 weken tijd van een volkomen tevreden klant afgedaald tot een zeer ontevreden klant. Eeuwig zonde... vertrouwen komt te voet, maar vertrekt te paard!
 
De reactie van het webcare team duurt altijd langer. Te bedenken dat je niet de enige bent die contact met hun opneemt, dat ze handelingen moeten verichten bij iedereen die contact met hun opneemt en dat ze alleen toegang hebben tot de info van klanten als ze op kantoor zijn(neem ik aan). Dit neemt dus veel tijd in beslag. Daarentegen krijg je er hele goede service voor terug. Geen zorgen ze nemen echt wel contact met je op en dit heeft meestal een betere en snellere uitkomst dan via de hd
 
Andytuinman3 zei:
De reactie van het webcare team duurt altijd langer. Te bedenken dat je niet de enige bent die contact met hun opneemt, dat ze handelingen moeten verichten bij iedereen die contact met hun opneemt en dat ze alleen toegang hebben tot de info van klanten als ze op kantoor zijn(neem ik aan). Dit neemt dus veel tijd in beslag. Daarentegen krijg je er hele goede service voor terug. Geen zorgen ze nemen echt wel contact met je op en dit heeft meestal een betere en snellere uitkomst dan via de hd

Kreeg ook al bericht van moderator dat het wat langer duurt. Wist ik niet, maar had het kunnen weten... mea culpa. Probleem is alleen dat ik al 3 weken in de weer ben met UPC en telkens toezeggingen krijg (terugbellen of mailtjes die ik zou moeten krijgen). Dat gebeurt telkens niet, dus wordt wat ongeduldig. Voel me aan het lijntje gehouden en straks is de 'afkoel periode' voorbij. Dan wordt het lastig om iets terug te laten draaien.

Maar goed, ik wacht af. De boel ligt hier nu overhoop vwb router instellingen. Dat eerst maar even op zien te lossen. Met een gewoon modem i.p.v. Wifi was me dat niet overkomen.

===========

update 17/9 17.00 uur:
werd vandaag teruggebeld door medewerker van klantenservice die eerder zou terugbellen. Modem wordt binnen 2 wkn toegezonden. Ook 2e HD mediabox volgt binnen 2 weken. Moet goed komen nu.
 
het zijn ook mensen met een prive leven en misschien is ie op vakantie ? ;D
 
Terug
Bovenaan