R
rvos1967
Heb Cas een week geleden een bericht gestuurt via dit forum, maar heb geen reactie gekregen. Inmiddels ben ik zo over de kook van alle toezeggingen die UPC niet nakomt, dat ik mijn upgrade naar 50 mbit wil terugdraaien. Wilde vanavond bellen, maar alles ligt er uit. waarschijnlijk is oude modem niet meer actief. Wordt ik toch gedwongen de Wifi modem te gebruiken en die wil ik absoluut niet hebben. Dat heb ik 3 weken geleden al aangegeven. Ben in 3 weken tijd van een volkomen tevreden klant afgedaald tot een zeer ontevreden klant. Eeuwig zonde... vertrouwen komt te voet, maar vertrekt te paard!
