K
kuipie
Inmiddels al enkele jaren trouwe klant van Ziggo.
In April werden we door de MediaMarkt gewezen op het feit dat we als bestaande klanten het zelfde betalen als nieuwe alleen dat hun 40mbs krijgen en de oude pakketten slechts 30mbs.
Gebeld met Ziggo.. dat zou kloppen maar ze kon ons pakket omzetten. We zouden dan ook een apparaat krijgen van ziggo. Joh is niet nodig alles werkt en is goed (We zijn immers al klant)
Het apparaat is gratis hoort bij het pakket dus we sturen het gewoon op.. Prima leggen wij hem wel in een kast. met 3 dagen zou het doorgevoerd worden.
Na een paar dagen nog geen verhoging in de snelheid dus weer gebeld wat het probleem is. Blijkt dat a de vorige medewerkster ons verkeerd geïnformeerd zou hebben en dat alles al geregeld was. Technisch probleem werd snel opgelost en we hadden de juiste snelheid. 10 euro compensatie ivm belkosten.:thumb up:
Na enkele dagen een brief van ziggo.. Bedankt voor uw bestelling we houden even 29,00 euro in als aansluitkosten:shock: Oke ik ben al aangesloten dus wat moet er dan aangesloten worden:?::!:
Weer gebeld met ziggo om uitleg te vragen. Waar het op neer kwam is dat we niet opnieuw aangesloten worden maar de humax geld kost en dat die kosten doorberekend worden:shock: gratis voor 29,00 euro dus.. klacht ingediend op 10 mei via het formulier op de website.. Bevestigings-mail en alles.. nu ruim een maand verder nog geen reactie!!!
Schandalig... kortom
Personeel dat niet weet hoe alles werkt en verkeerd voorlicht.
Een gratis apparaat doorberekenen onder een andere noemer zodat je hem gratis kan noemen.
Ruim een maand niet reageren op een ontevreden klant:!::!:
In April werden we door de MediaMarkt gewezen op het feit dat we als bestaande klanten het zelfde betalen als nieuwe alleen dat hun 40mbs krijgen en de oude pakketten slechts 30mbs.
Gebeld met Ziggo.. dat zou kloppen maar ze kon ons pakket omzetten. We zouden dan ook een apparaat krijgen van ziggo. Joh is niet nodig alles werkt en is goed (We zijn immers al klant)
Het apparaat is gratis hoort bij het pakket dus we sturen het gewoon op.. Prima leggen wij hem wel in een kast. met 3 dagen zou het doorgevoerd worden.
Na een paar dagen nog geen verhoging in de snelheid dus weer gebeld wat het probleem is. Blijkt dat a de vorige medewerkster ons verkeerd geïnformeerd zou hebben en dat alles al geregeld was. Technisch probleem werd snel opgelost en we hadden de juiste snelheid. 10 euro compensatie ivm belkosten.:thumb up:
Na enkele dagen een brief van ziggo.. Bedankt voor uw bestelling we houden even 29,00 euro in als aansluitkosten:shock: Oke ik ben al aangesloten dus wat moet er dan aangesloten worden:?::!:
Weer gebeld met ziggo om uitleg te vragen. Waar het op neer kwam is dat we niet opnieuw aangesloten worden maar de humax geld kost en dat die kosten doorberekend worden:shock: gratis voor 29,00 euro dus.. klacht ingediend op 10 mei via het formulier op de website.. Bevestigings-mail en alles.. nu ruim een maand verder nog geen reactie!!!
Schandalig... kortom
Personeel dat niet weet hoe alles werkt en verkeerd voorlicht.
Een gratis apparaat doorberekenen onder een andere noemer zodat je hem gratis kan noemen.
Ruim een maand niet reageren op een ontevreden klant:!::!: