• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen reactie op klacht formulier!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kuipie

Inmiddels al enkele jaren trouwe klant van Ziggo.
In April werden we door de MediaMarkt gewezen op het feit dat we als bestaande klanten het zelfde betalen als nieuwe alleen dat hun 40mbs krijgen en de oude pakketten slechts 30mbs.

Gebeld met Ziggo.. dat zou kloppen maar ze kon ons pakket omzetten. We zouden dan ook een apparaat krijgen van ziggo. Joh is niet nodig alles werkt en is goed (We zijn immers al klant)
Het apparaat is gratis hoort bij het pakket dus we sturen het gewoon op.. Prima leggen wij hem wel in een kast. met 3 dagen zou het doorgevoerd worden.

Na een paar dagen nog geen verhoging in de snelheid dus weer gebeld wat het probleem is. Blijkt dat a de vorige medewerkster ons verkeerd geïnformeerd zou hebben en dat alles al geregeld was. Technisch probleem werd snel opgelost en we hadden de juiste snelheid. 10 euro compensatie ivm belkosten.:thumb up:

Na enkele dagen een brief van ziggo.. Bedankt voor uw bestelling we houden even 29,00 euro in als aansluitkosten:shock: Oke ik ben al aangesloten dus wat moet er dan aangesloten worden:?::!:

Weer gebeld met ziggo om uitleg te vragen. Waar het op neer kwam is dat we niet opnieuw aangesloten worden maar de humax geld kost en dat die kosten doorberekend worden:shock: gratis voor 29,00 euro dus.. klacht ingediend op 10 mei via het formulier op de website.. Bevestigings-mail en alles.. nu ruim een maand verder nog geen reactie!!!

Schandalig... kortom

Personeel dat niet weet hoe alles werkt en verkeerd voorlicht.
Een gratis apparaat doorberekenen onder een andere noemer zodat je hem gratis kan noemen.
Ruim een maand niet reageren op een ontevreden klant:!::!:
 
Ze berekenen 29,95 als activatiekosten voor het nieuwe pakket als je niet kiest voor bijvoorbeeld sneller internet,dus als je je oude contract omzet naar een nieuw,maar zonder betere opties te kiezen zoals hogere snelheid,dan kost dat eenmalig 29,95, dat is niet voor dat kastje... helaas.
 
Ze berekenen 29,95 als activatiekosten voor het nieuwe pakket als je niet kiest voor bijvoorbeeld sneller internet,dus als je je oude contract omzet naar een nieuw,maar zonder betere opties te kiezen zoals hogere snelheid,dan kost dat eenmalig 29,95, dat is niet voor dat kastje... helaas.

Zoals ik beschreef heeft de medewerker vermeld dat de kosten voor het apparaat doorberekend worden via de aansluitkosten...

Medewerkster 1 zegt u moet een nieuw pakket voor de 40mbs.

Medewerkster 2 zegt was niet nodig geweest u hoort het al te hebben eea blijkt een technisch iets.

Medewerker 3 zegt humax betekenen we door.. "die kosten moeten we ergens vandaan halen"

Was dus allemaal onnodig al medewerker 1 geweten had waar ze over sprak! Nu dus onnodige kosten voor niets meer of minder :?
 
Ze berekenen 29,95 als activatiekosten voor het nieuwe pakket als je niet kiest voor bijvoorbeeld sneller internet,dus als je je oude contract omzet naar een nieuw,maar zonder betere opties te kiezen zoals hogere snelheid,dan kost dat eenmalig 29,95, dat is niet voor dat kastje... helaas.

Natuurlijk is dat wel voor dat kastje

info op de site van ziggo:

"Als je een nieuw modem en/of mediabox bestelt, betaal je eenmalig € 29,95 activatiekosten."
 
Natuurlijk is dat wel voor dat kastje

info op de site van ziggo:

"Als je een nieuw modem en/of mediabox bestelt, betaal je eenmalig € 29,95 activatiekosten."
Die bestel je altijd want bij elk play abonnement zit een media of horizonbox.
Ja uiteraard verstoppen ze kosten in die 29,95 maar als je de mediabox terug stuurt naar Waddinxveen betaal je nog die kosten.
Als je daadwerkelijk gewoon op de nota 29,95 voor dat kastje zou betalen zou je hem ook mogen doorverkopen,dan heb je hem gekocht,maar de mediabox blijft eigendom van Ziggo.
Zolang Ziggo het activatiekosten blijft noemen kun je er weinig mee, of administratiekosten..
Als je van Connect max (200/20) terug gaat naar Connect complete maar je houdt al je tv opties dan betaal je ook 29,95 activatiekosten terwijl je dan geen kastje thuis krijgt.
 
Zolang Ziggo het activatiekosten blijft noemen kun je er weinig mee, of administratiekosten..
.



De aanbiedingen zijn vaak zonder activatiekosten, dus het kan wel. Ik hoefde dat niet te betalen. Dus altijd is onzin. Het is maar net hoe de pet van ziggo staat en wie je aan de telefoon treft.
 
De aanbiedingen zijn vaak zonder activatiekosten, dus het kan wel. Ik hoefde dat niet te betalen. Dus altijd is onzin. Het is maar net hoe de pet van ziggo staat en wie je aan de telefoon treft.
Tja,ik hoefde zelfs bij het terug gaan naar een ander pakket niet te betalen,tenminste,er werd een creditnota van 29,95 in het systeem gezet want het systeem zet de post er wel automatisch bij.
Ziggo gebruikt de activatiekosten gewoon om een paar redenen, om te voorkomen dat je zo maar terug gaat,veel klanten bellen niet om te protesteren en betalen toch maar of laten zich afschrikken en behouden hun duurdere pakket.
Of om mee te stunten tijdens aanbiedingen,het lijkt echt goedkoper als er bij staat dat je die activatiekosten niet hoeft te betalen.
In praktijk dekken ze natuurlijk de kosten er mee,dus je kastje,eventueel verlies omdat je goedkoper gaat,je gratis monteur, etc..
Als ze echt gaan zeggen,het is voor het kastje,of voor die toch niet gratis monteur,dat gratis installatiepakket,dan is de reclame gewoon niet leuk meer, nu is hij multifunctioneel,kostenbetalend,boetewerkend bij verandering,voordeelscheppend bij een aanbieding,blablabla.
 
Dat het gewoon een stunt is, dat weet ik. Ze halen het er altijd wel uit, maar alsnog zou ik nooit bij een provider activatie kosten betalen. Dus jouw remedie van "altijd" klopt niet.
 
Dat het gewoon een stunt is, dat weet ik. Ze halen het er altijd wel uit, maar alsnog zou ik nooit bij een provider activatie kosten betalen. Dus jouw remedie van "altijd" klopt niet.
Ze halen het er altijd wel uit zeg je,maar mijn remedie van altijd klopt niet ?
Goed, bijna altijd dan,maar je ziet het steeds meer terug.
KPN berekent ook bij veel producten activatiekosten,bij sim only abonnementen,noem maar op, de noemer administratiekosten zie je ook steeds meer terug komen bij heel veel diensten en producten.
De nieuwe consument wisselt veel meer,kijkt ieder jaar naar zijn ziektekostenverzekering,stapt over qua energie,overal komt die post om de hoek kijken.
Ik ga binnenkort verhuizen naar nieuwbouw waar wel de groene ziggo kabel ligt maar ik mag wel aansluitkosten betalen terwijl ik een bestaande klant ben,neem ik adsl of iets dergelijks dan moet daar ook aansluitkosten voor betaald worden bij nieuwbouw,dus wat ik ook kies,het kost geld.
Bij mijn huurbaas,dezelfde als die ik nu heb,mag ik 60 euro "administratiekosten" betalen en komen er ook "mutatiekosten" en "inspectiekosten" etc.. maar goed.. laten we hopen dat T.S. een oplossing heeft gevonden,het ligt er maar net aan wie je aan de telefoon krijgt daar.
 
g.bruiker , je kan er 30 duizend dingen bij halen, gelijk krijg je van mij niet als je dat niet hebt.


Overhuiskosten vind ik ook bezopen dus zou ik ook niet betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan