Hallo,
sinds een paar maanden ontvang ik geen push-notificaties meer, tenzij ik de telefoon (Motorola G6 plus) actief gebruik. Dus Whatsapp, Gmail, Wordfeud enz. moet ik openen om te zien of er iets is binnengekomen. Als ik WiFi uitschakel en Dataverbinding aanzet komen de push notificaties wél binnen. Maak ik gebruik van een andere wifi/verbinding buitenshuis heb ik ook geen probleem. Ik KAN niet anders concluderen dat het iets met het modem te maken heeft.
De Ziggo helpdesk blijft beweren dat dit niet aan het modem ligt, maar een reset naar fabrieksinstellingen heeft vervolgens ook niet geholpen, en verder dan dit soort oplossingen komt men blijkbaar ook niet.
Ik lees op dit forum regelmatig dat men een ander modem krijgt, en dat dat de oplossing is. Uiteraard zou ik dit ook willen proberen. Geen probleem om mijn huidige modem (Technicolor TC 7210.Z) terug te sturen.
groeten, HW
sinds een paar maanden ontvang ik geen push-notificaties meer, tenzij ik de telefoon (Motorola G6 plus) actief gebruik. Dus Whatsapp, Gmail, Wordfeud enz. moet ik openen om te zien of er iets is binnengekomen. Als ik WiFi uitschakel en Dataverbinding aanzet komen de push notificaties wél binnen. Maak ik gebruik van een andere wifi/verbinding buitenshuis heb ik ook geen probleem. Ik KAN niet anders concluderen dat het iets met het modem te maken heeft.
De Ziggo helpdesk blijft beweren dat dit niet aan het modem ligt, maar een reset naar fabrieksinstellingen heeft vervolgens ook niet geholpen, en verder dan dit soort oplossingen komt men blijkbaar ook niet.
Ik lees op dit forum regelmatig dat men een ander modem krijgt, en dat dat de oplossing is. Uiteraard zou ik dit ook willen proberen. Geen probleem om mijn huidige modem (Technicolor TC 7210.Z) terug te sturen.
groeten, HW