- Berichten
- 218
k wil een port fowarden in mijn connect box, alleen heb ik dit niet onder - geavanceerd / beveiliging - staan. Alleen Firewall, MAC-Filtering en Poortfiltering.
Ipv6 staat aan en ik zie niets over ipv4, ook niet als ipconfig command doe in een cmd op de desktop
Ik zou toch graag poorten willen toevoegen en ik heb gelezen dat Ziggo dat kan enablen, wel raar dat dit niet standaard is aan en uit te schakelen
Ipv6 staat aan en ik zie niets over ipv4, ook niet als ipconfig command doe in een cmd op de desktop
Ik zou toch graag poorten willen toevoegen en ik heb gelezen dat Ziggo dat kan enablen, wel raar dat dit niet standaard is aan en uit te schakelen

