T
Ton2e
Na wat moeizaam getwitter met Ziggo/UPC blijkt dat er alleen nog met een "gecertificeerd" toestel (dus een toestel met CI+ slot) DVB-C ontvangen zou kunnen worden. Dit is dus een zware achteruitgang voor nieuw te sluiten abo's in UPC gebied.
Kan iemand bevestigen dat dit juist is?
Kan iemand bevestigen dat dit juist is?