Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds een week heb ik op Discovery World geen ondertitels meer. Volgens de Ziggo webcare op Twitter ligt het aan m'n decoder en niet aan hun. Ik heb via de Philips decoder als de TV geen ondertitels meer. Hebben er hier meer last van?
We gaan dit graag voor jullie uitzoeken. Kunnen jullie aangeven welk merk en type decoder jullie thuis hebben staan? Dan gaan we kijken of we het probleem hier kunnen reproduceren.
Het vertikale aantal pixels bij 1 regel tekst varieert per zender.
Als er twee regels tekst onder elkaar staan zijn dit normaliter 2 plaatjes.
Sinds oktober 2017 wordt er soms een nieuwe methode toegepast, waarbij er 1 plaatje is met 2 regels tekst.
Bij kanaal 203. Discovery World waren er een week geleden nog 2 plaatjes van 50 pixels hoog.
Nu 1 plaatje van 112 pixels hoog.
zenders gaan er inderdaad nog erg verschillend mee om.
je hoeft alleen al maar op de astra2 kijken bij de britse zenders hoe lelijk het kan, en hoe het er ook geweldig strak kan uitzien.
gezien het formaat op disc. world en het ontbreken van het logo heb ik het idee dan men met de overstap naar breedbeeld bezig is.
Ja dat het beeld ingezoomd is al meer dan een jaar de ondertitels zijn nu een week weg.
Heb Philips HD decoder en daar werken ze niet en op Samsung tv van 2018 ook al niet.
Bij buren met Horizon box werkt het trouwens ook niet.
Waar het aan ligt weet ik niet maar hier in ieder geval 100% zeker niet