Sinds kort heb ik geen ondertitels via replay tv op food network.
Via live tv kijken zijn er wel ondertitels als ik een programma van deze zender opneem heb ik ook ondertitels.
Echter als ik via replay tv kijk heb ik geen ondertitels dit probleem doet zich alleen voor op food network!
Op alle andere zenders zijn er wel ondertitels via replay tv!
De horizon resetten met de knop op de achterkant en de stekker uit het stopcontact halen heeft geen resultaat.
Via live tv kijken zijn er wel ondertitels als ik een programma van deze zender opneem heb ik ook ondertitels.
Echter als ik via replay tv kijk heb ik geen ondertitels dit probleem doet zich alleen voor op food network!
Op alle andere zenders zijn er wel ondertitels via replay tv!
De horizon resetten met de knop op de achterkant en de stekker uit het stopcontact halen heeft geen resultaat.