• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen ondertiteling SyFy.

Heb je bij instellingen de Nederlandse ondertiteling op aan staan?
 
Hier via Horizon ook niet, maar via CI+ wel. Via CI+ loopt de ondertiteling ook niet geheel goed, het loopt een beetje voor. Of de 'oude' mediaboxen er ook last van hebben kan ik niet checken hier.
 
horizon wegvallende sups, op ci+ gewoon werkend zoals het hoort, zelfs dit lukt upc al niet eens meer.
 
blackjack zei:
Yup, op een "oude" Pace ook geen ondertiteling.

Ook op de 'oude' mediaboxen, dus het is niet specifiek Horizon. Gisteren viel mij wel op dat via CI+ de ondertiteling iets voorliep.
 
HI,
Ik heb het net uitgeprobeerd. Wel ondertiteling bij de reclame voor nieuwe films (!) maar niet bij de reguliere film. Ik denk dat dat allemaal nog in de matige software zit. Wat ik veel vervelender vindt is dat de Engelse zenders noch teletekst noch indertiteling meer hebben. Op de oude - philips - box werkte dat wel. Ik weet dat dat een probleem is met de andere decodering van teletekst door de BBC maar dat zouden ze nu onderhand wel onder de knie moeten hebben gezien de oudere boxen waar geen probleem mee is. HEb gisteren contact gehad met de helpdesk en ze hebben gewoon veel te weinig ervaring met deze Samsung box. Ik ben trouwens benieuwd welk OS er op draait, gewoon linux of de Google varian Android?
Joep
 
Terug
Bovenaan