• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen ondertiteling meer op History ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MrTinkertrain
  • Startdatum Startdatum
M

MrTinkertrain

Ik ben zeer geinteresseerd in documentaires over allerlei verschillende onderwerpen.
Daarom kijk ik ook graag naar National Geographic en History.
Nu is het zo dat ik sinds enige weken geen ondertiteling meer zie op History.

Klopt het dat History uitzendingen niet meer worden ondertiteld ??

Ik zou dat best jammer vinden.
Kan het Engels redelijk goed volgen, echter met ondertiteling kijkt het net ff wat lekkerder ;)
 
Heb hier wel ondertiteling, even op je info knop drukken en de ondertiteling op nederlands zetten.
Als je naar History zapt, staat de ondertiteling op uit.
 
Deze worden wel ondertiteld alleen even je instellingen aanpassen in menu, instellingen, voorkeurinstellingen, taal van ondertitels op Nederlands zetten.
 
Akoni zei:
Heb hier wel ondertiteling, even op je info knop drukken en de ondertiteling op nederlands zetten.
Als je naar History zapt, staat de ondertiteling op uit.
Dit is eenmalig ga je naar een andere zender dan is de ondertiteling weer weg en moet je hem opnieuw instellen.
 
Dit is eenmalig ga je naar een andere zender dan is de ondertiteling weer weg en moet je hem opnieuw instellen.

Ja dat klopt, heb ik ook, maar ik heb zo het idee, dat het aan de zenders ligt, sommige kanalen hebben dat, maar lang niet allemaal.
In ieder geval hoef je niet zonder ondertiteling te zitten, waar het de topic starter om ging ;)
 
Akoni zei:
Ja dat klopt, heb ik ook, maar ik heb zo het idee, dat het aan de zenders ligt, sommige kanalen hebben dat, maar lang niet allemaal.
In ieder geval hoef je niet zonder ondertiteling te zitten, waar het de topic starter om ging ;)
zie mijn eerste reactie hieronder in dit topic.
 
Verdomd, je heb gelijk, ik deed het via de info knop maar dat beklijft niet, via menu-instellingen etc is het opgelost :D
 
Allen hartelijk dank voor de feedback. :)
Ik ga het vanavond thuis direkt even proberen
 
Ik heb de oplossing van Viper9 toegepast en werkt als een zonnetje :)
Heb weer netjes ondertiteling op History..

Nogmaals hartelijk dank voor het meedenken :D
 
Terug
Bovenaan