M
MrTinkertrain
Ik ben zeer geinteresseerd in documentaires over allerlei verschillende onderwerpen.
Daarom kijk ik ook graag naar National Geographic en History.
Nu is het zo dat ik sinds enige weken geen ondertiteling meer zie op History.
Klopt het dat History uitzendingen niet meer worden ondertiteld ??
Ik zou dat best jammer vinden.
Kan het Engels redelijk goed volgen, echter met ondertiteling kijkt het net ff wat lekkerder
Daarom kijk ik ook graag naar National Geographic en History.
Nu is het zo dat ik sinds enige weken geen ondertiteling meer zie op History.
Klopt het dat History uitzendingen niet meer worden ondertiteld ??
Ik zou dat best jammer vinden.
Kan het Engels redelijk goed volgen, echter met ondertiteling kijkt het net ff wat lekkerder


