Ik neem al een aantal keer het programma Nood op Npo 3 op.
Helaas steeds geen ondertiteling.
Als ik naar Npo start ga en het programma terugkijk, kan ik de ondertiteling wel instellen.
Ik heb een mediabox next en stel alle programma's in met ondertiteling. Meestal gaat dit heel goed. Wel valt soms de ondertiteling bij sommige programma's even uit en gaat even later weer door.
Iemand ook dit probleem of eventueel een oplossing?
Helaas steeds geen ondertiteling.
Als ik naar Npo start ga en het programma terugkijk, kan ik de ondertiteling wel instellen.
Ik heb een mediabox next en stel alle programma's in met ondertiteling. Meestal gaat dit heel goed. Wel valt soms de ondertiteling bij sommige programma's even uit en gaat even later weer door.
Iemand ook dit probleem of eventueel een oplossing?