Heel veel topics gaan over deze onderwerpen. Wanneer je alles aandachtig doorleest dan kom je in ieder geval tot de conclusie dat het héél erg slecht met de HelpDesk van Chello gesteld is. De HelpDesk medewerkers zijn super slecht geïnformeerd (of ze doen net alsof ze het niet weten) èn zijn onvoorstelbaar ondeskundig. Het standaard antwoord dat op alle vragen gegeven wordt is dat jouw klacht niet bij hun bekend is en dat het aan de firewall, het antivirus programma en/of de router ligt. Wanneer je met argumenten aankomt (vele Chello gebruikers - kijk eens bij chello.com - ervaren deze klacht, dus het kan niet aan mij pc liggen) dan blijven ze ontkennen. Ook een klachtenbrief sturen heeft erg weinig zin, want er wordt niet of zeer slecht/summier gereageerd.
Herken je het bovenstaande? Ben je de onvoorstelbare lakse houding van UPC/Chello ook beu? Vind je ook dat je absoluut geen waar voor je geld krijgt? Zo ja, dan roep ik jullie op om even een en ander aan COAX (www.coax.nl) door te geven. Ook al ben je geen lid, zij kunnen mogelijk wèl iets bereiken en een einde maken aan al deze ellende.
Thnx,
Freakie
Herken je het bovenstaande? Ben je de onvoorstelbare lakse houding van UPC/Chello ook beu? Vind je ook dat je absoluut geen waar voor je geld krijgt? Zo ja, dan roep ik jullie op om even een en ander aan COAX (www.coax.nl) door te geven. Ook al ben je geen lid, zij kunnen mogelijk wèl iets bereiken en een einde maken aan al deze ellende.
Thnx,
Freakie