- Berichten
- 2.376
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo, ik ontvang nog steeds geen nieuwsbrief van upc, toch schijnt deze te bestaan,
ik vindt het werkelijk ongelovig en niet acceptabel voor een dergelijk bedrijf, dit is niet persoonlijk bedoelt uiteraard maar ik vindt het niet kloppen.
Na een jaar maar weer eens op het forum gezet en ook gestuurd naar webcare maar zelfs hun krijgen het niet voor elkaar.
ik vindt het werkelijk ongelovig en niet acceptabel voor een dergelijk bedrijf, dit is niet persoonlijk bedoelt uiteraard maar ik vindt het niet kloppen.
Na een jaar maar weer eens op het forum gezet en ook gestuurd naar webcare maar zelfs hun krijgen het niet voor elkaar.
