S
Sonja B
Ik heb me aangemeld voor chello via internet.(na postcode check)
Nadat ik niets hoorde heb ik gebeld, daar zeiden zij na het opgeven van m'n postcode dat ik geen netwerkaansluiting heb?
Ik heb gewoon kabel tv/radio.
Toen ben ik naar een dealer van chello gegaan die vonden het heel vreemd want de verkoper zelf woont achter mij en heeft een kennis in de zelfde flat waar ik woon heeft wel chello. Hij heeft toen voor mij gebeld.
Weer het zelfde verhaal geen netwerkaansluiting.
Bijtoeval kwam er iemand van chello zelf de winkel in lopen. Deze meneer heeft toen ook gebeld en toen werd er gezegt dat er teveel aansluitingen waren waardoor het te traag zou worden. Nou ja dat is dan wel iets duidelijker.
Ben toen naar huis gegaan, en die zelfde middag werd er gebeld door chello voor een afspraak.?
Op de dag van de afspraak kwam er niemand opdagen. Weer gebeld weer "geen netwerkaansluiting".
Vraag, heeft iemand dit meer gehad?
en zoja hoe lang duurde het voordat je wel een "netwerkaansluiting" had.
Nadat ik niets hoorde heb ik gebeld, daar zeiden zij na het opgeven van m'n postcode dat ik geen netwerkaansluiting heb?

Ik heb gewoon kabel tv/radio.
Toen ben ik naar een dealer van chello gegaan die vonden het heel vreemd want de verkoper zelf woont achter mij en heeft een kennis in de zelfde flat waar ik woon heeft wel chello. Hij heeft toen voor mij gebeld.
Weer het zelfde verhaal geen netwerkaansluiting.
Bijtoeval kwam er iemand van chello zelf de winkel in lopen. Deze meneer heeft toen ook gebeld en toen werd er gezegt dat er teveel aansluitingen waren waardoor het te traag zou worden. Nou ja dat is dan wel iets duidelijker.
Ben toen naar huis gegaan, en die zelfde middag werd er gebeld door chello voor een afspraak.?
Op de dag van de afspraak kwam er niemand opdagen. Weer gebeld weer "geen netwerkaansluiting".
Vraag, heeft iemand dit meer gehad?
en zoja hoe lang duurde het voordat je wel een "netwerkaansluiting" had.