• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen NED1/NED2 HD, RTL Lounge en TVE meldcode 2020

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
Geen beeld meer op NED1/NED2 HD, RTL Lounge en TVE meldcode 2020
Wie nog meer?
 
Re: Geen NED1 en NED2 HD meldcode 2020

Mijn HD TV met Horizon box geeft ook opeens de melding dat ik geen abonnement heb....
 
Re: Geen NED1 en NED2 HD meldcode 2020

UPC is weer lekker bezig *zucht*
 
Re: Geen NED1 en NED2 HD meldcode 2020

psa zei:
Geen beeld meer op NED1 en NED2 HD meldcode 2020
Wie nog meer?

Heb je wel beeld op RTL Lounge (27) en TVE (56) ?
 
Re: Geen NED1 en NED2 HD meldcode 2020

Ook hier geen ned 1 en 2. Ook rtl lounge doet het niet. Ook code 2020. Vanmorgen ook al.

Edit: ook 56 is eruit
 
Re: Geen NED1 en NED2 HD meldcode 2020

Tweety zei:
Heb je wel beeld op RTL Lounge (27) en TVE (56) ?

Nee die ook niet.

Edit: topic titel aangepast
 
Terug
Bovenaan