- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Sinds vanochtend zijn Ned 1 2 3 niet meer tevinden via me dvb-c kaart, heeft iemand toevallig de nieuwe dvb-c frequentie die sinds vandaag actief is en dus waar denk ik ned 1 2 3 op staat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haarlem zal wel onder headend Amsterdam (HE Amsterdam) vallen. In dat geval is de exacte frequentie 386.75 MHz aangezien daar nog vrije ruimte was in het kabel frequentie plan van UPC.pboelen zei:Even een scan gedaan. Hier in Haarlem zitten ned 1,2 en 3 nu op 386 MHz
Devil-Strike.net zei:Heb hem idd gevonden op andere frequentie.
Diddel zei:Welke DVB-c kaart gebruik je?
Devil-Strike.net zei:Ik Gebruik de Terratec 1200-c